Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Mener standart længden er ca. 17,5 cm, på min var den 20cm og derfor sænket. Jeg satte 16cm på og bagenden røg ca. 12,5cm op (målt lige over baglygten)Målene er de udvendige mål på stræberarmene.SørenG
Citat fra: sircajun efter Maj 08, 2007, 10:30:39 pmMener standart længden er ca. 17,5 cm, på min var den 20cm og derfor sænket. Jeg satte 16cm på og bagenden røg ca. 12,5cm op (målt lige over baglygten)Målene er de udvendige mål på stræberarmene.SørenGDet vil sige at din røg 12,5 cm op, da du skiftede fra 20cm til 16cm?Hvad er standard på en K3?Hvor fik du fat i reservedelene, og hvad kostede de (hvis man må spørge...)?
Kommer den ikke til at hælde rigtig meget til siden når den står på støttebenet?
Citat fra: Jensen Danmark efter Maj 09, 2007, 04:35:07 pmKommer den ikke til at hælde rigtig meget til siden når den står på støttebenet? Jo den har en noget stejl vinkel når den står på støttebenet, men ikke noget vildt eller vælte-peter. Overvejer dog at finde en løsning da det ser lidt halsbrækkende ud når den står parkeret. evt. forlængelse af støttebenet eller nogen der har andre idéer?????????????
Brug en støttefod-plade. Så er du også dækket ind, hvis du skulle komme et sted hen, hvor du er nødt til at parkere i græs, grus eller andet blødt underlag.