Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har et SVin årgang 2000 og har fået et egosæde/skal, men mangler den metalgenstand, som skal monteres på skallen, for at den kan sættes/låses fast.Som I nok kan se er jeg noget i tvivl om hvad "tingen" hedder. Er der nogen der kan hjælpe??? Jeg vil også gerne have en forhandler, da min lokale reservedels-pusher ikke kan skaffe det.
Citat fra: ThomasP efter April 11, 2007, 03:12:47 pmJeg har et SVin årgang 2000 og har fået et egosæde/skal, men mangler den metalgenstand, som skal monteres på skallen, for at den kan sættes/låses fast.Som I nok kan se er jeg noget i tvivl om hvad "tingen" hedder. Er der nogen der kan hjælpe??? Jeg vil også gerne have en forhandler, da min lokale reservedels-pusher ikke kan skaffe det.Hvis du kan finde et brugt bagsæde, sidder den sikkert derpå. Den er den samme dims til SV, TL, GSX-R.Jeg har en egoskal fra en Gixxer til salg - inkl låsebeslaget. Hvad vil du gi?
Jeg ved ikke hvad den hedder, men ved godt hvad du mener.Men jeg vil vædde på at den ikke kan købes separat (til den nye model SV købes det hele ihvertfald som et samlet sæt)