Forfatter Emne: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model  (Læst 4032 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model
« Svar #15 Dato: April 12, 2007, 09:43:01 pm »
3. Hvis du kan knalde forgaflen i bund, som du siger, så er der et eller andet galt.... rigtigt galt.

Så har jeg lige været ude og prøve en Anden SV'er, og denne kunne jeg slet ikke få fjedrene i bund. Så det blev ikke den gule, selvom den var relativ billig 61,5K. Men den anden var også for dyr 74K fra 99 og Brdr. Jensen AS, så den skal det heller ikke være.

Skal også ud og prøve en i morgen. Denne har dog været nede og ligge, så alt plast er nyt. Er der noget man skal tjekke på sådan en??? Er det farligt at købe en, man ved har været nede?
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model
« Svar #16 Dato: April 12, 2007, 10:00:09 pm »
Du skal sikre dig en synsrapport... at det kan dokumenteres, at intet på maskinen er banket skævt efter styrtet. Det vil være et katastrofalt køb.
Også selv om personen blot siger, at det var ved meget lav hastighed... you never know.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model
« Svar #17 Dato: April 12, 2007, 10:09:11 pm »
Det var en forsikringsskade, og den blev lavet ved Brdr. Sejr i Århus. Rapporten kunne han få fat i. der er nemlig også sat nyt speedometer osv. på, så den viste mindre end den har kørt. Men i rapporten fra Sejr står den gamle kilometerstand. Burde der så være noget galt. Sejr burde vel have målt alt efter, og er vel også intresseret i at skifte mere, bare det er lidt skæv.

Altid noget sælger oplyser om det.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model
« Svar #18 Dato: April 12, 2007, 10:40:21 pm »
Stadig ikke nogen fra Århus omegn, som kunne tænke sig at tage en prøvetur på den inden jeg evt. køber??? Jeg ved desværre ikke nok om det, til bare at købe sådan en.

/Mads

Vores allesammens formand Ole http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=profile;u=2 bor i Aalborg (og det lugter jo lidt af Århus  :mrgreen: Ved godt der er et stykke vej, men det er jo intet på nakken af et SVin)  :blink:, og han er en flink mand, som måske kunne lokkes...  :D
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model
« Svar #19 Dato: April 14, 2007, 02:15:52 pm »
Find de sidste penge og køb en ny.... Du bliver ikke grimt overrasket og det er mange penge værd.

Så er du også sikker på at den er blevet behandlet godt i opstarten af sin levealder. De sidste kr. er efter min mening en MEGET god investering  :D

Lausen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 43
    • http://www.aragon.dk/
Re: Hvad så med denne? SV 650 S gammel model
« Svar #20 Dato: April 16, 2007, 09:04:56 am »

Stadig ikke nogen fra Århus omegn, som kunne tænke sig at tage en prøvetur på den inden jeg evt. køber??? Jeg ved desværre ikke nok om det, til bare at købe sådan en.

/Mads

Jeg bor da i Århus, og har en gul SV fra 99. Så jeg kan måske hjælpe, og hvis du skal have noget at sammenligne med, så kan vi måske også aftale en prøvetur.
Lausen
SV 650S