Forfatter Emne: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept  (Læst 3661 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Dato: April 10, 2007, 03:44:26 pm »
Har været omtalt før - syntes bare lige jeg ville vise offentliggørelsen fra Suzuki:

Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
Ud fra målet om at levere markedets bedste forsikrings- og finansieringsprodukter til motorcykelfolket, lancerer Suzuki importfirmaet C. Reinhardt i samarbejde med If Skadeforsikring og ab finans (en del af Amagerbanken) nu et helt nyt koncept ved navn Suzuki MC Partner.

10-04-2007 | Af: Peter Rahbek
 
   
Jesper Reinhardt, direktør for C. Reinhardt ønsker at forbedre kundens muligheder for køb af motorcykel på den bedste og billigste måde. Dette har man så gjort ved at etablere Suzuki MC Forsikring og Suzuki MC Finansiering, som uafhængigt af hinanden tilbyder en række store fordele til meget konkurrencedygtige priser.

Suzuki er det største motorcykelmærke i Danmark, og Danmark er på verdensplan det land, der målt på markedsandel, har flest Suzuki motorcykler kørende på gaden. Ifølge Jesper Reinhardt skyldes dette "at man hos Suzuki får japanske kvalitetsmotorcykler til en pris, der ikke kan modsvares af andre på markedet". Med det nye forsikrings- og finansieringskoncept mener Jesper Reinhardt, at Suzuki’s position på det danske marked vil blive yderligere styrket.

Suzuki MC Forsikring adskiller sig fra andre forsikringsalternativer. Foruden en meget konkurrencedygtig pris med en unik dækning har Suzuki MC Forsikring mange fordele - herunder fastpræmieordning (hvor prisen ikke stiger ved en skade) samt fordelagtige regler omkring anciennitet. Suzuki MC Forsikring er derfor til stor gavn for både det nye og mere rutinerede MC-folk.

Suzuki MC Finansiering gør det muligt, nemt og hurtigt at låne penge til en ny eller brugt motorcykel til meget attraktive renter og vilkår. Finansieringskonceptet, som er skabt i samarbejde med ab finans, har ingen skjulte opkrævnings- eller indfrielsesgebyrer og afhænger heller ikke af valg af forsikringsselskab.

Med Suzuki MC Partner er det blevet lettere og hurtigere for den enkelte at komme ud på to hjul. Finansiering og forsikring kan tegnes med det samme, så kunden ikke behøver at bruge tid og kræfter på at jagte forskellige tilbud:

"Vi har gjort forarbejdet for kunden" afslutter Jesper Reinhardt, som også meddeler at den første Suzuki GSX-R750 netop er rullet ud fra værkstedet, finansieret med Suzuki MC Finansiering.

Interessant er det, at Suzuki/If-forsikringen er en fastpris-forsikring uden prisforhøjelse ved skade, at selvrisikoen normalt vil være 10 procent af forsikringsskaden, og at ekstraudstyr med en værdi på op til 5000 kr. omfattes af standard-forsikringen, mens det kun koster 130 kr. ekstra per påbegyndt 5000 kr. at medforsikre yderligere udstyr. Desuden kan man opnå op til 20 procent samlet rabat ved at samordne flere forsikringer.

SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #1 Dato: April 10, 2007, 03:58:46 pm »
tjaa, jeg har selv lige købt min sv650sk7 hos enghave, fået den forsikret via deres nye forsikringsaftale samt finansieret igennem AB finans :)
AB finans har jeg dog fået igennem min egen bank Amagerbanken.

Men synes da det er fedt som "køber" at man kan gå ind og se sin kommende bike, pege på den og sige "den vil jeg ha" og så efterfølgende gå hen og ordne papirarbejdet. Det "fede" ved det er at Suzuki i mine øjne rent faktisk tilbyder kunden to rigtige, hvis ikke markedets bedste produkter, hvis man lige præcis bruger mig som eksempel.

Jeg shoppede efter den bedste/billigste forsikring hos stort set alle - Suzuki forsikring var bedst.
Jeg shoppede efter lånetilbud hos danske bank, nordea, arbejdernes landsbank, roskilde bank, forstædernes bank samt Amagerbanken.
Amagerbanken/AB finans kom med det bedste tilbud :)

så  :thumbsup:

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #2 Dato: April 11, 2007, 02:20:30 pm »
Er lige skiftet
Jeg sparer ca 60% i forhold til min gamle præmie  :orkester:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #3 Dato: April 11, 2007, 02:48:12 pm »
Me too - har ikke fundet nogen der var billigere  8)
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #4 Dato: April 15, 2007, 11:51:46 am »
Har lige taget et billede af oversigten fra Suzukis nye samarbejde med IF - det er billigt, for folk der aldrig har haft noget før. Men kig på det, og jeg håber i kan bruge det.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Morten L

  • Gæst
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #5 Dato: April 15, 2007, 02:10:27 pm »
Jeg er også ved at skifte til If.
Det er billigere, og så vil de tage mc'en uden at man skal have andre forsikringer hos dem.

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #6 Dato: April 15, 2007, 02:38:13 pm »
Oversigten er osse til at finde på enghave's hjemmeside under forsikring hvis man hellere vil se det der  :wink:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #7 Dato: April 15, 2007, 04:17:09 pm »
Yeah! Jeg har også bestilt papir fra IF, efter jeg har fundet ud af samarbejdet imellem IF og Suziki  8)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #8 Dato: April 15, 2007, 06:37:10 pm »
Kæft de kommer til at hente kunder på det her!  8)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #9 Dato: April 15, 2007, 08:28:07 pm »
Synes da ikke jeg får nogle fordele på pris (og kvalitet  :loser::huh:

Nå, men godt for jer der gør  :wink:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #10 Dato: April 15, 2007, 08:40:47 pm »
Synes da ikke jeg får nogle fordele på pris (og kvalitet  :loser::huh:

Nå, men godt for jer der gør  :wink:
Næh, heller ikke her, tværtimod er det ~1200 dyrere end Bauta....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #11 Dato: April 15, 2007, 08:45:30 pm »
Selvom jeg anbefaler dem, så har jeg helller ikke selv tænkt mig at bruge dem, Jeg tager Runa - (Vist det samme som Bauta)
Men det er jo ikke alle der kan bruge disse, da det er beregnet til bestemte brancher.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

JP

  • Gæst
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #12 Dato: April 15, 2007, 08:51:55 pm »
Citér
Næh, heller ikke her, tværtimod er det ~1200 dyrere end Bauta....

Nyg da jeg startede med at køre motorcykel igen ville jeg egentlig have haft en SV1000S men Bauta sagde af dem ville de slet ikke forsikre :huh: (selvom jeg sagde jeg nok skulle køre pænt  :angel:).
Men nej jeg måtte nøjes med en SV650S.

Nu kan jeg læse du futter rundt på en SV1000S og er forsikret i Bauta. Hvad er din historie? Og hvad må du give om året? Jeg må op med 4.000,-(ca).

Jørgen den under motoriserede

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Suzuki kommer med nyt forsikrings- og finansieringskoncept
« Svar #13 Dato: April 15, 2007, 09:02:07 pm »
Citér
Næh, heller ikke her, tværtimod er det ~1200 dyrere end Bauta....

Nyg da jeg startede med at køre motorcykel igen ville jeg egentlig have haft en SV1000S men Bauta sagde af dem ville de slet ikke forsikre :huh: (selvom jeg sagde jeg nok skulle køre pænt  :angel:).
Men nej jeg måtte nøjes med en SV650S.

Nu kan jeg læse du futter rundt på en SV1000S og er forsikret i Bauta. Hvad er din historie? Og hvad må du give om året? Jeg må op med 4.000,-(ca).

Jørgen den under motoriserede

Jeg flyttede alle mine forsikringer da m,in kæreste og jeg fik fælles bil i efteråret.  Min kæreste er berettiget til forsikring i Bauta.

Jeg giver knap 5300,- med 4000,- i selvrisiko.  Jeg bor i 2400 KBH NV.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson