Er der ikke også ABS bremser på K7 modellen?
Det er der i hvert fald kommet på 650 K7...
Hm, det har jeg i hvert fald ikke hørt om, og synes heller ikke google siger noget. Det ville ellers være rigtig lækkert og en feature jeg helt sikkert gerne ville have.
Ellers tak for alle svarene. Som det ser ud nu må det bliver 2004-modellen. Tak igen.
Med venlig hilsen,
-Kenneth Straarup
ABS kan kun fåes til 650 k7 og er 10k dyre... og måske lidt billigere i forsikring
1000 med abs kommer måske i næste model
jeg snakkede med forskellige om det - ABS er ikke at fortrække - cyklen bremser ik bedre af den grund - jo i forhold til du blokere hjulet... plus cyklen vibere - ik kun bremsepedalen...
hvis du kender cyklen kan du bremse meget bedre selv
Med mindre ditt navn er Rossi vil du nok i en PANIKKSITUASJON bremse tryggere med ABS....
Hej igen.
Mange tak for alle svarene. Jeg har nu bestilt en ny sv'er efter at have overbevist mig om at en evt. opdateret model til næste år garanteret også bliver dyrere (håbe håbe).
ABS var netop også mest relevant for mig i en paniksituation. Det er ikke så svært at tænke sig til / huske hvad man skal gøre i sådan en situation, hvis man har tid til det, men jeg tror umiddelbart jeg ville flå bremsegrebet i bund hvis der pludselig kom en gammel dame i en blikspand ud foran mig. Og der ville ABS nok være en fordel. TIl gengæld var jeg lige ude og prøve nogle ABS-bremsegreb og de føltes godt nok temmelig svampede. Om det er generelt for ABS ved jeg ikke, men hvis det er, gør det i hvert fald ikke meget at sv'eren ikke har det - så længe man ikke befinder sig i en paniksituation.
Tak for rådene og oplysningerne,
-Kenneth Straarup