Som "nyg" så rigtigt skrev blev de købt via E-bay i Tyskland. Og der er ikke told/moms imellem EU lande.
Hmmmmmmmmmm, jeg er lidt forvirret nu efter at jeg har snakket med Holtugmc idag.
Der fik jeg af vide at slip-on potte jo netop ikke krævede at man savede i originale som på en SV ??
Jeg har nærstuderet min cykel ,men syntes ikke at jeg kan finde der hvor den skulle blive samlet.
Er der ikke en klog der kan hjælpe lidt her ????
På forhånd mange tak.
Mvh Thomas
Tak for alle svarene.
Jeg har nok ikke trykt mig korrekt ud her
Jeg ledte efter et komplet system i første omgang og kan forstå at med slip on skal der saves, skæres.
Komplet system eller ej, ved jeg ikke om er smart eller om det at sætte en anden potte på er ligeså fint.
Det er jo primært for lyden.
Jeg så på en hjemmeside at med nogle huller boret i det bagerste af potten kunne man få samme effekt ? der må vel være forskel på at bore 8 huller med et 10 mm bor i originalpotten også montere en larmepotte af en art ?
Er der problemer i dette ?
( Jeg har prøvet den her model med hulboring i bagpotten
, det lyder sgu som en fiskekutter, så der er nok ingen vej udenom end at skaffe en anden potte.
Jeg har lige siddet og kigget på Holeshot potten, og kan se at der står den kun må køre på bane ?
Hvad så hvis man bliver stoppet af Polisen ? og ifht. syn ?
Er der nogen som kan linke til et sted i Europa hvor man kan handle slip-on til cyklen online, jeg har kigget på ebay, men ikke fundet nogen til min model.
Er der nogen som har foretaget det og kan øse erfaringer omkring hvor svært osv.
Mvh KG