Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Han sagde til mig han hed Carsten.. så meget kan jeg huske.. andet ved jeg ikke
Tak til Ramstein Jam, Morgenhård, skyggen + crew og særlig tak til SVea for (omend modvilligt), at tage slæbet med at koordinere hele baduljen...
Tror jeg ikke... så har jeg da glemt det ville ikke overraske mig.. næ Majse du.. den her gang overlevede ejg alle shots'n Selvom skurken blev ved med at hælde på mig...
Ja kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten..
Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad
Citat fra: Den røde Baron efter August 27, 2007, 08:34:33 pm Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad ja mit tøj mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj
Citat fra: skyggen efter August 28, 2007, 09:21:21 amCitat fra: Den røde Baron efter August 27, 2007, 08:34:33 pm Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad ja mit tøj mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj Du har sgu da ligeså lidt hår som B2 det kan da umuligt være meget det kan lugte
Citat fra: Luske efter August 28, 2007, 09:41:42 amCitat fra: skyggen efter August 28, 2007, 09:21:21 amCitat fra: Den røde Baron efter August 27, 2007, 08:34:33 pm Ved ikke hvordan skyggen havde det søndag, men jeg lugtede sgu stadig af røg efter mit tømmermands bad ja mit tøj mit hår min fucking nokia stinker sku af grillSVin føj Du har sgu da ligeså lidt hår som B2 det kan da umuligt være meget det kan lugte Hov hov Pjuske Hvorfor skal jeg nu trækkes ind i den debat ?Bare fordi ens hoved ikke behøver at være gemt, under grimt hår
Citat fra: Nick efter August 27, 2007, 11:33:34 pmJa kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten.. Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem
Citat fra: SVea efter August 28, 2007, 07:31:35 amCitat fra: Nick efter August 27, 2007, 11:33:34 pmJa kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten.. Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem Præcis Svea... Ham fjo.... er ham i sort og grå t-shirt, deres prøvemedlem var sgu en ok festelig fyr
Citat fra: Den røde Baron efter August 28, 2007, 11:28:17 amCitat fra: SVea efter August 28, 2007, 07:31:35 amCitat fra: Nick efter August 27, 2007, 11:33:34 pmJa kanon flinker fyr, ingen tvivl om det.. Synes bare der var en eller anden der kaldte sig Karsten.. Er det ikke 2 forskellige mænd i snakker om??? Jeg synes han er så bedårende, deres nye prøvemedlem Præcis Svea... Ham fjo.... er ham i sort og grå t-shirt, deres prøvemedlem var sgu en ok festelig fyr Er i sikker på at det ikke er en herinde fra?
.......og kæmpe tak til Luske for fantastisk pleje da vi kom hjem
Kan du lejes på time basis Luske? sådan til dagen der på... jeg havde jo en plan om at skulle ud og kører, den blev ikke rigtig til noget