Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ps. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen
Citat fra: Den røde Baron efter August 27, 2007, 08:34:33 pmPs. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen Jeg er stadig i tvivl... Var det en her inde fra, eller hvor kom han fra??? Synes ikke jeg så ham før eller efter vi forsøgte at lære han reglerne..
Citat fra: Hippie Hansen efter August 27, 2007, 09:10:01 pmCitat fra: Den røde Baron efter August 27, 2007, 08:34:33 pmPs. Og til dig HC, det var jo en sand fornøjelse at lære dig om det ellers meget svære spil, nu Svea er så fedtet med lommepengene modsat ham klaphatten der senere forsøgte sig..... mon ikke han fik hentet en del søm Men han var vidst heller ikke det mest spidse kampfly på basen Jeg er stadig i tvivl... Var det en her inde fra, eller hvor kom han fra??? Synes ikke jeg så ham før eller efter vi forsøgte at lære han reglerne..Hmmmm.... Så vidt jeg husker så havde han vidst (desværre for Morgenhår(d)) en eller anden tilknytning til dem, tror sgu han hed Carsten eller sådan noget
Han sagde til mig han hed Carsten.. så meget kan jeg huske.. andet ved jeg ikke Men kæft det var en fed fææææst.. har skrevet det en gang men bliver lige nødt til det igen
Tror jeg ikke... så har jeg da glemt det ville ikke overraske mig.. næ Majse du.. den her gang overlevede ejg alle shots'n Selvom skurken blev ved med at hælde på mig...