Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
brug lampe olie det er bare effectivt og koster næsten ingen ting... fælg og bagsvinger kommer til og skinne af det og det er hurtigt og få kæde olien af med det osv... man finder ik noget der er billigere
Jeg bruger diesel til at rense med, Der er billig og det udtørre ikke kæden på samme måde.
Citat fra: DDS.Jeg bruger diesel til at rense med, Der er billig og det udtørre ikke kæden på samme måde. Diesel er vist ikke så godt for O-ringene syntes jeg at have hørt... Om det er rigtigt ved jeg ikke...
Kemi og O-ringe kender jeg ikke noget særligt til, men mht. fælge og svinger og andre ting som er udsat for meget snavs og bremsestøv kender jeg et lille fif fra biler... Når jeg vasker og pudser cyklen og det hele er rent sprøjter jeg et tyndt lag vinyl-makeup (det man bruger på instrumentbrættet i biler for at det bliver blank, kan købes på alle tankstationer) på fælge og svinger, og lader det sidde uden at tørre det af igen. Næste gang cyklen skal vaskes igen er det utroligt nemt at få skidtet af...
Fikst!!! Hvorfra i landet kommer du?
CitérFikst!!! Hvorfra i landet kommer du?Vestjylland.. Esbjerg