Forfatter Emne: gs 500 e ??? hvor er poweren  (Læst 2820 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
gs 500 e ??? hvor er poweren
« Dato: April 04, 2007, 05:43:23 pm »
Hey hey alle sammen ...

Min lille søs er ved at tage kortet til mc (det store) ... hun har så købt sig en GS 500 E  :lmao:den køre sku ellers meget godt, bort set fra at i 6. gear trækker den kun op på 8000 omdr og ikke længere det vil sige at med mig på render den kun de 145 -150km/t :brok:...så har jeg jo kigget lidt rundt på nettet for at finde ud af hvad sådan en normalt ville kunne rende på toppen...og der siger de ca. 170 km/t 

så jeg begyndte at se efter om den kunne være droslet, men der er ikke noget der forhindre spjælet i at åbne sig helt eller ringe i indsugningen...

så er der nogle der har nogle ider til hvorfor den ikke er så hurtig på toppe ????  :huh:

p.s har lavet et service på den med nye tændrør osv...
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
Re: gs 500 e ??? hvor er poweren
« Svar #1 Dato: April 04, 2007, 05:58:30 pm »
Min Gs 500  går da ca de 170 km/t ,så det lyder da til at den er droslet ned.

Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: gs 500 e ??? hvor er poweren
« Svar #2 Dato: April 04, 2007, 06:16:48 pm »
Hey hey alle sammen ...

Min lille søs er ved at tage kortet til mc (det store) ... hun har så købt sig en GS 500 E  :lmao:den køre sku ellers meget godt, bort set fra at i 6. gear trækker den kun op på 8000 omdr og ikke længere det vil sige at med mig på render den kun de 145 -150km/t :brok:...så har jeg jo kigget lidt rundt på nettet for at finde ud af hvad sådan en normalt ville kunne rende på toppen...og der siger de ca. 170 km/t 

så jeg begyndte at se efter om den kunne være droslet, men der er ikke noget der forhindre spjælet i at åbne sig helt eller ringe i indsugningen...

så er der nogle der har nogle ider til hvorfor den ikke er så hurtig på toppe ????  :huh:

p.s har lavet et service på den med nye tændrør osv...
Lyder da som om der er et eller andet galt :? :?
Min går 140km/t på toppen, men så er det også op ad bakke med kærsten, siddetasker, topboks, tanktaske og alt ferieopakningen på.
Skal lige sige at farten er i følge gps'en, speedometeret står cirka på 160 - 170 stykker.
Solo har jeg desværre ikke prøvet...
Anders
Suzuki GS500E 96

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: gs 500 e ??? hvor er poweren
« Svar #3 Dato: April 04, 2007, 06:41:02 pm »
okay men der der så nogle der kender til andre metoder sådan en Gs 500 e kan være droslet ??? der er som sagt ingen ringe i indsugningen eller noget der blockere spjældene :brok:
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: gs 500 e ??? hvor er poweren
« Svar #4 Dato: April 04, 2007, 06:52:37 pm »
Jeg har haft min GS500F oppe på den anden side af 180 på speedometeret...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: gs 500 e ??? hvor er poweren
« Svar #5 Dato: April 05, 2007, 10:28:48 am »
Hey hey alle sammen ...

Min lille søs er ved at tage kortet til mc (det store) ... hun har så købt sig en GS 500 E  :lmao:den køre sku ellers meget godt, bort set fra at i 6. gear trækker den kun op på 8000 omdr og ikke længere det vil sige at med mig på render den kun de 145 -150km/t :brok:...så har jeg jo kigget lidt rundt på nettet for at finde ud af hvad sådan en normalt ville kunne rende på toppen...og der siger de ca. 170 km/t 

så jeg begyndte at se efter om den kunne være droslet, men der er ikke noget der forhindre spjælet i at åbne sig helt eller ringe i indsugningen...

så er der nogle der har nogle ider til hvorfor den ikke er så hurtig på toppe ????  :huh:

p.s har lavet et service på den med nye tændrør osv...
Sikker på at der ikke bare var modvind ??

de kan ikke køre særlig hurtig.. vi marcherede engang til skagen træf, hvor der var en gæst der havde forvildet sig med os, på sin GS 500 .. han kunne lige akkurarat køre med i vores march hastighed på omkring 160 (på uret) men ligeså snart, der kom et vindstød, eller lidt op ad bakke, så sakkede den bagud.. fuck den må have fået tæv på den tur..