Forfatter Emne: High mount potter  (Læst 8543 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Re: High mount potter
« Svar #15 Dato: April 04, 2007, 02:44:04 pm »
Ja jeg ved heller ik helt hvad jeg syntes om det rod med den bagende,og kunne også godt se den ene sad længere inde mod baglygten,men forhandleren ville ikke pille det af og montere en slip on istedet så jeg må finde en anden AND.


Dario
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: High mount potter
« Svar #16 Dato: April 04, 2007, 03:27:15 pm »
Du monterer da bare en ny baglygte med indbygget blink, kan købes her    https://ssl.kundenserver.de/s84299797.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=15461393a38e8a1/bs_shopdata/index.shopscript

Husk lige at afstanden mellem disse blink ikke er lovlig  :police:  og ja - jeg ved godt at jeg selv kører med dem  :innocent:

Overvejer at montere et ekstra sæt (mini)blink bagpå for at være sikker på at blive set af bagvedkørende halvsovende bilister.

Christoffer Olsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: High mount potter
« Svar #17 Dato: April 04, 2007, 06:39:15 pm »
Ixil laver jo også et sæt der passer fint.....som du kan se her på min

Hej Stoffer,

Det ser godt ud med dine blink over udstødningen. Jeg har dem under, og det ser lidt gumpetungt ud.

Mvh Christoffer
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: High mount potter
« Svar #18 Dato: April 07, 2007, 03:13:55 pm »
Ixil laver jo også et sæt der passer fint.....som du kan se her på min

Hej Stoffer,

Det ser godt ud med dine blink over udstødningen. Jeg har dem under, og det ser lidt gumpetungt ud.

Mvh Christoffer


Ja det gør det, men de er ikke specielt synlige i sollys, når de sidder der....I søndags var der en bilist der i sidste øjeblik undgik mig, da han ikke så at jeg blinkede til højre for at dreje af, men han fik da testet sit horn og div ord, han sikkert ikke havde lært af sin mor... :loser:

Men jeg vil ha dem flyttet af samme grund, så de komme til at sidde lige under potterne, på de til potterne medfølgende beslag.....Sikkerhed frem for alt........ :innocent:
« Senest Redigeret: April 07, 2007, 03:16:03 pm af Stoffer »
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: High mount potter
« Svar #19 Dato: April 07, 2007, 03:57:29 pm »
Det er da godt lykkedes at spolere en ellers harmonisk MC med den der.... øjebæ af en udstødningsmontering.

Men nu har tyskere aldrig fattet hvornår det er "nok".

En anden ting jeg bemærker, er hvor lidt plads der er imellem potterne - så hvordan faen vil du få en dansk nummerplade derind?
Og hvad er det for noget hjemmeklamp at smide på maskinen når der skal gå et rør på tværs lige over huggeren, som desuden også mangler...?  :club: :club:

X2..... nøøøj det er noget :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Mvh
GD

X3
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: High mount potter
« Svar #20 Dato: April 09, 2007, 10:18:27 am »
Jeg synes IKKE du skal købe en maskine i dén farve! Find dog en RØD

 :orkester:
Nu med Flystøj

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: High mount potter
« Svar #21 Dato: April 10, 2007, 07:35:48 pm »
Billede siger mere end ord, det her er Laser-potter:
« Senest Redigeret: April 10, 2007, 07:37:21 pm af Kenneth P »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Re: High mount potter
« Svar #22 Dato: April 10, 2007, 07:56:01 pm »
Billede siger mere end ord, det her er Laser-potter:

Ja den der sys jeg ser lidt fedt ud,de sidder også lidt bedre der.

Vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: High mount potter
« Svar #23 Dato: April 10, 2007, 10:04:49 pm »
Hejsa hva sys i om disse potter her? Det er en cykel jeg overvejer at købe,jeg er bare lidt ked af at man ikke rigtig kan montere blinklys så de kan ses,da dem som sidder der nu ikke er nemme at få øje på...

Tillykke med dyret og håber du bliver glad for delene du købte i dag, det var en fornøjelse at handle med dig  :mrgreen:

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Re: High mount potter
« Svar #24 Dato: April 10, 2007, 10:09:38 pm »
Hejsa hva sys i om disse potter her? Det er en cykel jeg overvejer at købe,jeg er bare lidt ked af at man ikke rigtig kan montere blinklys så de kan ses,da dem som sidder der nu ikke er nemme at få øje på...

Tillykke med dyret og håber du bliver glad for delene du købte i dag, det var en fornøjelse at handle med dig  :mrgreen:

Tak ska du ha mester 8) Ja det var en fornøjelse,vi fik da ævlet en del,trode skutte tiden var slået så meget der var kun 6 opkald fra fruen da jeg kom i vognen :hand:

Ses

Vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: High mount potter
« Svar #25 Dato: April 11, 2007, 08:19:14 pm »
Hey, hva har du købt????? Lad os se billeder PRONTO :brok:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Re: High mount potter
« Svar #26 Dato: April 11, 2007, 11:00:03 pm »
Hey, hva har du købt????? Lad os se billeder PRONTO :brok:

Var oppe i Thisted og hente mig en SV 650 N fra 04,kom først hjem her halv ni så ingen billeder lige nu:) Aner ik hvordan jeg finder ud af om det er en K3 eller en K4 den er første gang i marts 04.

Mvh Vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: High mount potter
« Svar #27 Dato: April 11, 2007, 11:20:43 pm »
Hey, hva har du købt????? Lad os se billeder PRONTO :brok:

Var oppe i Thisted og hente mig en SV 650 N fra 04,kom først hjem her halv ni så ingen billeder lige nu:) Aner ik hvordan jeg finder ud af om det er en K3 eller en K4 den er første gang i marts 04.

Mvh Vester
Tillykke tillykke :D Jeg så den i DBA for noget tid siden, og ville faktisk have været oppe og kigge på den, men du kom mig i forkøbet :) Var de til at handle med deroppe?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVester

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 235
Re: High mount potter
« Svar #28 Dato: April 11, 2007, 11:33:54 pm »
Hey, hva har du købt????? Lad os se billeder PRONTO :brok:

Var oppe i Thisted og hente mig en SV 650 N fra 04,kom først hjem her halv ni så ingen billeder lige nu:) Aner ik hvordan jeg finder ud af om det er en K3 eller en K4 den er første gang i marts 04.

Mvh Vester
Tillykke tillykke :D Jeg så den i DBA for noget tid siden, og ville faktisk have været oppe og kigge på den, men du kom mig i forkøbet :) Var de til at handle med deroppe?

Hygge
Hej Mads,tak ska du have.jeg jeg havde også spolet på hele dba ovs og måtte bare ha den,nej de var ikke til at stikke meget i,de sagde jo at der var rift om den :hand: så fik den til 70 kilo.
Men fint nok sys jeg den har jo ik spadseret så langt.

Håber da du finder en også,der er jo ik så mange ænder til salg :?


Mvh Vester
Steffen Vester. GSX-R 750 K7 SWEEET

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: High mount potter
« Svar #29 Dato: April 12, 2007, 10:31:25 am »
Hey, hva har du købt????? Lad os se billeder PRONTO :brok:

Var oppe i Thisted og hente mig en SV 650 N fra 04,kom først hjem her halv ni så ingen billeder lige nu:) Aner ik hvordan jeg finder ud af om det er en K3 eller en K4 den er første gang i marts 04.

Mvh Vester
Tillykke tillykke :D Jeg så den i DBA for noget tid siden, og ville faktisk have været oppe og kigge på den, men du kom mig i forkøbet :) Var de til at handle med deroppe?

Hygge
Hej Mads,tak ska du have.jeg jeg havde også spolet på hele dba ovs og måtte bare ha den,nej de var ikke til at stikke meget i,de sagde jo at der var rift om den :hand: så fik den til 70 kilo.
Men fint nok sys jeg den har jo ik spadseret så langt.

Håber da du finder en også,der er jo ik så mange ænder til salg :?


Mvh Vester
Nej, det vrimler jo ikke ligefrem med dem :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her