nu ved jeg ikke hvilke ryk du helt specifikt oplever...
Har du haft andre MC'ere end din SV'er ?? for det er meget normalt at en mc rykker og hakker lidt i det, når man forsøger at holde gassen neutralt, således at man hverken accelererer eller sænker farten.. det gyldne punkt hvor man kører med samme fart kan være svært at finde på en cykel med meget trækkraft. Jeg oplever det jævnligt på min gixxer.. det føles mest som om at den simpelthen ikke er designet til at køre langsomt.. hvilket egentlig også er helt rigtigt
Måske er de ryk du oplever, måske et resultat af en for stram gas rulle, dvs der ikke er noget slup på dit gashåndtag.. Prøv engang at se efter om der er lidt frigang når du drejer dit gashåndtag. Hvis dine gasspjæld åbner med det samme, når du drejer bare det mindste på gassen, kan det være med til at forstærke den hakkende virkning du oplever. Fordi , når du ubevidst giver en lile smule gas så rykker du lidt i kroppen, og det kan bevirke at din hånd også rykker lidt i gassen uden du rigtig mærker det.. det forstærker hinanden og går i en slags resonans, så du får en god omgang kænguru kørsel ud af det
prøv engang at justere dine gaskabler, således at der er lidt slup på gashåndtaget, inden kablet tager fat og åbner gasspjældene..
Det kan være noget så banalt som det.. inden du sætter den afsted til at blive justeret ind igen på rullefelt.