Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad skal du dog bruge den til Nick??? Trædecyklen???
Er der kommet billeder på nogen steder???
Citat fra: amagerdk efter April 03, 2007, 09:51:59 amCitat fra: Freddy efter April 03, 2007, 02:26:47 amCitat fra: amagerdk efter April 03, 2007, 01:14:24 amnogen som kan fortælle en newbie rider som mig hvad de gør godt for, ud over pynt?Beskytter din tank mod din jakke.så det er lidt som at købe et super flot spisebord i lækkert træ, og så dække den til med en voksdug med et dødningehovedpå? nej.. putter du kun et par dækservietter på, der hvor du ønsker at undgå ridser fra dine tallerkener, glas og bestik (læs: Lynlåse og andet snavs der kan komme imellem din jakke og tank )
Citat fra: Freddy efter April 03, 2007, 02:26:47 amCitat fra: amagerdk efter April 03, 2007, 01:14:24 amnogen som kan fortælle en newbie rider som mig hvad de gør godt for, ud over pynt?Beskytter din tank mod din jakke.så det er lidt som at købe et super flot spisebord i lækkert træ, og så dække den til med en voksdug med et dødningehovedpå?
Citat fra: amagerdk efter April 03, 2007, 01:14:24 amnogen som kan fortælle en newbie rider som mig hvad de gør godt for, ud over pynt?Beskytter din tank mod din jakke.
nogen som kan fortælle en newbie rider som mig hvad de gør godt for, ud over pynt?
Rammende beskrevet.
Takker... Yup jeg har bestilt dyret og der er skrevet under... men jeg mangler lige at gøre mit kørekort færdigt... Men jeg satser da stærkt på jeg laver en rigtigt post med div. billeder når jeg har fået SVinet hjem.. glæder mig sindsygt meget