Hej Bros
.
Jeg syntes du skal tage til hamburg. Der har Louis en kæmpe forretning og en anden forretning hvor de har restemarked med rigtig fede tilbud, vi har gjort rigtig gode handler i deres reste/lager salgs butik, b.la En Shoei Z one hjelm pris i Dk 4000 der 1200, Givi V46 topboks pris i DK 1900 der 900 kr billige abus låse tøj og meget mere. desuden ligger der en Hein Geriecke og en Polo. De ligger alle inden for en radius af 1 km. Ud over det ligger der den fedeste butik Mikes helm studio en lille butik hvor de taler tysk (selvfølgelig) men som noget ganske uhørt taler de også perfekt engelsk, jeg har aldrig været et sted hvor man har så meget forstand på hjelme og service niveauet aldeles højt. Jeg sparede 1300 kr på min Arai hjelm i forhold til i Dk. Desuden ombyggede han min kærestes visir til et antifog for 20 euro 150.- kr inkl antifog delen vi sku ellers ha betalt ca 600 i tyskland for et nyt visir og antifog glasset. Så tag du bare afsted der er mange penge at spare. Nu du er der er der jo også lokale Suzuki forhandlere hvor der er mange penge at spare på reservedele. Tror vi sparede 300 kr på at købe et blinklys, venstre forrest, da vi havde et lille uheld i en rundkørsel på vej derned på ferie
.
Vi havde i øvrigt den "glæde" at blive blitzet af Fætter Haps
, et par gange
, den ene gang sad han krøllet sammen bag i en "Smart", tror han var moden til invalide pension bagefter
. Men hørte aldrig noget fra dem
.
Gdo Vind skriv hvis du har brug for mere info.
Mr and Mrs Strom