Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
For os der bor lidt ude på landet er Munkholmbroen alle tiders.Der er også masser af små fine veje i området.F. eks.:Fra Roskilde via alléen til Lejre, Særløse, Ny Tolstrup, Skjoldbnæsholm, Haraldsted, Store Merløse, Stenlille, Holbæk Havn (Is!!), Munkholmbroen (Is ca. 1 km før på vestre side, stor rasteplads), Borrevejle (stor DK tank/supermarked) landevej eller motorvej til Roskilde.
Hvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik....
Citat fra: Majse efter April 03, 2007, 07:32:56 pmHvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik.... Måske nok ikke hvis der kommer lige så mange som en mc-tirsdag i midtsommeren (Ja pladsen har jeg jo selvfølgelig men is og læskedrik )Men ellers har de Is og læske i vores Pizzaria!!!
Jeg tror jeg ville foretrække hvis vi kunne holde os indenfor hovedstadsområdet. :]Man kunne evt. lave en sidste/anden søndag i måneden? :]
Citat fra: Jannik efter April 03, 2007, 09:18:31 pmCitat fra: Majse efter April 03, 2007, 07:32:56 pmHvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik.... Måske nok ikke hvis der kommer lige så mange som en mc-tirsdag i midtsommeren (Ja pladsen har jeg jo selvfølgelig men is og læskedrik )Men ellers har de Is og læske i vores Pizzaria!!! Tænk lidt over det Jannik... Hvis du nu begyndte at tage overpriser for skidtet, så kunne du lave et helt lille traktørsted ud af det
Citat fra: Bageren efter April 03, 2007, 08:46:11 pmJeg tror jeg ville foretrække hvis vi kunne holde os indenfor hovedstadsområdet. :]Man kunne evt. lave en sidste/anden søndag i måneden? :]Vi er jo nogle som ikke bor i nærheden af hovedstaden, eller dvs. Vordingborg er jo verdensnavle, men går ikke ud fra at det er den hovedstad du tænker på
Citat fra: Bageren efter April 02, 2007, 09:49:06 pmEr det ikke noget med at der er en pølsevogn i Ganløse?Pølsevogn Ha lad mig grine hånligt!!! Det er et Pizzaria!!!
Er det ikke noget med at der er en pølsevogn i Ganløse?