Forfatter Emne: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven  (Læst 7019 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Dato: April 02, 2007, 02:38:16 pm »
Hej Alle,

Jeg fandt lige denne her korrespondance jeg en gang havde med Københavns Politi efter at jeg en gang blev knaldet for at køre igennem en bus-sluse.

Dette er den fulde mail-korrespondance og den skal læses oppefra og nedefter. Jeg har fjernet nanvnet på den pågældende  :police:

Det sidste svar fra  :police: er sjovest hvis man har læst hele korrespondancen! Læg især mærke til det der er markeret med rødt - HVAD SKER DER FOR DEM??!?!?!?!

Have a  :lmao:

/Jakob  8)




----- Original Message -----
From: Jakob R. B.
To: 'koebenhavn@politi.dk'
Sent: Tuesday, July 27, 2004 4:28 PM
Subject: Politiet og færdselsreglerne...

Kære KBHPol

Jeg var her forleden så usmart, at forsere buspassagen på Rantzausgade i bil med det resultat, at jeg fik en hilsen med på vejen af en ellers flink MC-betjent, som lå på lur bag en varevogn i nærheden. Jeg kunne selvfølgelig vedkende mig, at jeg havde brudt færdselsloven og betaler selvfølgelig den bøde jeg fik.

Jeg har dog ved denne lejlighed et spørgsmål til jer, som jeg har undret mig over i et pænt stykke tid. Jeg bor selv i en lejlighed hvor jeg kan se den omtalte buspassage og ser mindst en gang i timen en patruljevogn eller en indsatsvogn køre stille og roligt igennem passagen uden blink. Jeg skal ikke lægge skjul på at de obsevationer jeg har gjort mig - hvor dumt det så end viste sig at være - har inspireret mig til at gøre det samme.

Mit spørgsmål er derfor - er det lovligt for repræsentanter for ordensmagten, at bryde gældende lovgivning på den måde uden være i udrykning? Tilsvarende med kørsel mod ensretning og i busbaner, som jeg også har set ved adskillige lejligheder når jeg har færtedes i byen? Jeg er bekendt med at i selvfølgelig kan være i en udrykningssituation hvor lys og lyd er mindre hensigtsmæssigt - men jeg nægter at tro, at det er tilfældet i en så høj frekvens på samme gade.

Jeg må jo vedkende mig, at være det levende eksempel på, at denne færden kan friste travle og naive billister som jeg selv. Det er da ærgeligt når jeg ellers gerne ville kunne se op til politiet, som værede det gode eksempel på hvordan vi civile bilister burde opføre os i trafikken. Læg mærke til hvordan jeg i denne linie kysser røv til en olympisk guldmedalje :wink:

Mvh. Jakob R. B.

-----Original Message-----
From: Koebenhavns Politi [mailto:koebenhavn@politi.dk]
Sent: 28. juli 2004 10:59
To: Jakob R. B.
Subject: Re: Politiet og færdselsreglerne...


Tak for henvendelsen.
For at kunne behandle "klagen" bedes du meddele din adresse til os, således at Politidirektøren kan sende et rigtigt brev til dig.
 
Med venlig hilsen
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vicepolitikommissær
Københavns Politi
Informationsafdelingen
Tlf: XX XXX XXX tast: XXXX

----- Original Message -----
From: Jakob R. B.
To: 'Koebenhavns Politi'
Sent: Wednesday, July 28, 2004 11:27 AM
Subject: RE: Politiet og færdselsreglerne...


Det var så lidt :-)
 
Nu var det jo egentlig ikke en klage - men blot et udtryk for min nysgerrighed.
 
Under alle omstændigheder er min adresse:
 
XXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXX XXXXXXXXXXXX
 
Med venlig hilsen
 
Jakob R. B.


-----Original Message-----
From: Koebenhavns Politi [mailto:koebenhavn@politi.dk]
Sent: 28. juli 2004 14:00
To: Jakob R. B.
Subject: Re: Politiet og færdselsreglerne...


Når nu det ikke er en klage, men blot nysgerrighed, skal jeg forsøge at give et svar på spørgsmålet.
I almindelighed skal politipersonale, der kører patrulje følge de ganske almindelige færdselsregler, som alle andre. Ved særlige politiopgaver har udrykningskøretøjer (brand-, rednings- ambulance-, politikøretøjer og andre særligt udstyrede biler) mulighed for at tilsidesætte flere af  bestemmelserne i færdselsloven.
Politiet har dog mulighed for at køre udrykningskørsel uden at anvende de særlige udrykningssignaler (horn og blink), hvis øjemedet ved udrykningskørslen vil forspildes ved anvendelsen af disse udrykningssignaler.
Det er med andre ord ikke altid muligt at se på en politibil, om den kører udrykningskørsel. Føreren af udrykningskøretøjet skal naturligvis  udvise en særlig forsigtighed ved udrykningskørslen.
 
Du er velkommen til at se lovteksten på nedenstående links fra retsinformation:
Færdselslovens § 7
http://147.29.40.90/_SHOWF_B500859591/684&A20010071229REGL&0001&000002
 
og bekendtgørelse vedrørende udrykningskørsel nr 510 11. juni 1996
http://147.29.40.90/_SHOWF_B500859591/684&B19960051005REGL&0001&000005
 
 
Til orientering har jeg sendt kopi af denne korrespondance til politiledelsen på Politistationen på Bellahøj.
 
Med venlig hilsen
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vicepolitikommissær
Københavns Politi
Informationsafdelingen
Tlf: XX XXX XXX tast: XXXX


----- Original Message -----
From: Jakob R. B.
To: 'Koebenhavns Politi'
Sent: Wednesday, July 28, 2004 4:33 PM
Subject: RE: Politiet og færdselsreglerne...


Hej igen :-)
 
Din forklaring og pågældende paragraffer stemmer 100% overens med den forhåndsantagelse, som jeg selv havde på området. Reglerne er efter min mening helt acceptabele og jeg var i forvejen bekendt med anvendelsen af stille-udrykninger. Jeg valgte i min første mail ikke, at citere den MC betjent som skrev bøden til mig. Jeg stillede ham nemlig i min ærgrelse præcis samme spørgsmål, som jeg stillede dig. Han fortalte mig til min store forbløffelse, at tjænestepersonnel gerne måtte passere mod ensretning og gennem buspassager - også selvom de ikke er i udrykning. Jeg må indrømme, at jeg er ked af, at få spundet sådan en "fejlagtighed" på ærmet når jeg så til og med bliver opkrævet en bøde for denne forseelse. Vel vidende om, at ordensmagten selv anvender denne "smutvej" flere gange om dagen - og som sagt kan jeg ikke tro, at stille-udrykninger bliver brugt i den frekvens, som jeg har observeret patruljerende tjænstevogne benytte sig af pågældende bus-passage. Det har jeg ærlig talt meget lidt respekt for. Til trods for det respekterer jeg selvfølgelig den for civilister gældende færdselslov og betaler selvfølgelig min bøde - ret skal nu en gang være ret.
 
Med venlig hilsen
 
Jakob R. B.


----- Original Message -----
From: Koebenhavns Politi [mailto:koebenhavn@politi.dk]
Sent: 29. juli 2004 08:42
To: Jakob R. B.
Subject: Re: Politiet og færdselsreglerne...


Tak for din forståelse for politiets vanskelig arbejdsforhold. Som det fremgår, er ikke alle politifolk lige meget inde i de gældende regler. Fra politiledelsen ydes der en stor indsats for at få politipersonalet til af køre pænt og være gode eksempler over for de ganske almindelige trafikanter.
Hvis den vejspærring er til stor gene for trafikanterne, kunne du jo skrive til kommunen og bede om at få den fjernet, og atter få vejen åbnet for almindelig færdsel.
 
 
Med venlig hilsen
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vicepolitikommissær
Københavns Politi
Informationsafdelingen
Tlf: XX XXX XXX tast: XXXX
« Senest Redigeret: September 13, 2013, 01:21:34 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #1 Dato: April 02, 2007, 02:44:00 pm »
Heheh, tosser :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

MichaelMC

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
  • Er vejret til det så skriv jeg køre ALTID med alle
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #2 Dato: April 02, 2007, 03:08:56 pm »
Hey læste lige dit indlæg og syns det er ALT for cool du går dem på klingen.. og som vi alle ved er mange af betjentene nogle dobbelt moralske svin.. men selvfølgelig kan der være nogle få i blandt som er okey...

min opfordring til dig er at fotografere video filme deres færden gennem denne ensrettede gade og så indbringe en klage.. for hvis vi borgerne i kbh ikk gør noget ved dette magt misbrug..  vil det fortsætte.. og igen hvis vi borger ikk klager og reagere.. hvem gør så ????

har da bestemt aldrig set en politi bil stoppe en anden politi bil pga ulovlig/uforsvarlig kørsel og regner heller ikk med nogen sinde at se det (desværre)

så gør noget ved sagen..


ellers Fedt indlæg

vi ses på vejene...

Mvh


MichaelMc
Mvh


MichaelC

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #3 Dato: April 02, 2007, 04:09:24 pm »
Hey læste lige dit indlæg og syns det er ALT for cool du går dem på klingen.. og som vi alle ved er mange af betjentene nogle dobbelt moralske svin.. men selvfølgelig kan der være nogle få i blandt som er okey...

min opfordring til dig er at fotografere video filme deres færden gennem denne ensrettede gade og så indbringe en klage.. for hvis vi borgerne i kbh ikk gør noget ved dette magt misbrug..  vil det fortsætte.. og igen hvis vi borger ikk klager og reagere.. hvem gør så ????

har da bestemt aldrig set en politi bil stoppe en anden politi bil pga ulovlig/uforsvarlig kørsel og regner heller ikk med nogen sinde at se det (desværre)

så gør noget ved sagen..


ellers Fedt indlæg

vi ses på vejene...

Mvh


MichaelMc

Jeg tænke på at gøre det da jeg stod i situationen - men jeg må indrømme at jeg ærligt talt ikke har så ondt i røven over det at jeg gider at gøre det til et korstog. Har selv et par venner i politiet og er sågar i familie med en tidl. politichef i KBH så jeg har ikke noget imod dem grundlæggende.

Desforuden er jeg heller ikke just en engel når det kommer til at overholde færdselsloven. Umiddelbart vil jeg tro at jeg har tæt på 20 bøder fra før de indførte klipppekortssystemet, ét klip i kortet og et par bøder fra efter indførelsen af systemet. Jeg er udemærket klar over at hver og en af dem er berettigede... Har dog holdt mig langt fra paragrafferne som vedrører spirituskørsel, person- og materielskade og har desuden aldrig forårsaget hverken skade eller uheld.

Så..... Sten... Glashus.... You know!

I stedet vil jeg være glade for at der er nogen der gider at rydde ungeren og tage imod en byge brosten i mit sted - jeg skulle sat'me ikke nyde noget af at være i den situation!

Jeg var egentlig bare fortørnet over at blive løjet op i mit åbne fjæs af en æggeskal med dårlig kollektiv samvittighed på vegne af kollegerne som opfører sig dumt... Det er så ufattelig dårlig stil!!!!!

Jeg har dog observeret at der efterfølgende mit brev ikke har været lige så mange  :police: igennem busslusen... Så det kan jo være at det har virket?!?

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #4 Dato: April 02, 2007, 06:17:06 pm »
Godt du gad "tage kampen op"  :respekt:. Man skal nemlig ikke finde sig i alt  :wink:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Christoffer Olsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #5 Dato: April 02, 2007, 07:28:26 pm »
Hej,

Selvfølgelig skal politiet overholde loven, og hvis de ikke gør, skal de selvfølgelig stilles til ansvar som alle os andre.

Men det er er næsten deprimerende at den gængse holdning kan afføde kommentarer som f.eks:

Hey læste lige dit indlæg og syns det er ALT for cool du går dem på klingen.. og som vi alle ved er mange af betjentene nogle dobbelt moralske svin.. men selvfølgelig kan der være nogle få i blandt som er okey...

min opfordring til dig er at fotografere video filme deres færden gennem denne ensrettede gade og så indbringe en klage.. for hvis vi borgerne i kbh ikk gør noget ved dette magt misbrug..  vil det fortsætte.. og igen hvis vi borger ikk klager og reagere.. hvem gør så ????

Ja politi-betjente er nogle dobbelt moralske svin... Ligesom alle os andre, da de, ligesom vi, afspejler det samfund vi alle kommer fra... Jep, de er ikke kuvøse-avlede super-mennesker.

Jeg er absolut ikke imod at der klages hvis politiet misbruger sine beføjelser eller på anden måde er til gene. Men hævnaktioner fordi man er knotten over at have fået en bøde?

Så jeg vil opfordre til istedet for at sabotere arbejdskårene de medborgere, som i har ansat til at opretholde loven, så brug jeres ret til medbestemmelse, og få ændret reglerne hvis ikke bryder jer om dem - det kaldes demokrati drenge.
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #6 Dato: April 02, 2007, 10:29:00 pm »
Hej,

Selvfølgelig skal politiet overholde loven, og hvis de ikke gør, skal de selvfølgelig stilles til ansvar som alle os andre.

Men det er er næsten deprimerende at den gængse holdning kan afføde kommentarer som f.eks:

Hey læste lige dit indlæg og syns det er ALT for cool du går dem på klingen.. og som vi alle ved er mange af betjentene nogle dobbelt moralske svin.. men selvfølgelig kan der være nogle få i blandt som er okey...

min opfordring til dig er at fotografere video filme deres færden gennem denne ensrettede gade og så indbringe en klage.. for hvis vi borgerne i kbh ikk gør noget ved dette magt misbrug..  vil det fortsætte.. og igen hvis vi borger ikk klager og reagere.. hvem gør så ????

Ja politi-betjente er nogle dobbelt moralske svin... Ligesom alle os andre, da de, ligesom vi, afspejler det samfund vi alle kommer fra... Jep, de er ikke kuvøse-avlede super-mennesker.

Jeg er absolut ikke imod at der klages hvis politiet misbruger sine beføjelser eller på anden måde er til gene. Men hævnaktioner fordi man er knotten over at have fået en bøde?

Så jeg vil opfordre til istedet for at sabotere arbejdskårene de medborgere, som i har ansat til at opretholde loven, så brug jeres ret til medbestemmelse, og få ændret reglerne hvis ikke bryder jer om dem - det kaldes demokrati drenge.

Enig... Politiet er fejlbarelige lige som os andre.

Vi har blot et grundlæggende problem når den instans som håndhæver færdselslovgivningen ikke overholder den eller lyver/fejlorienterer omkring degældende regler når en borger spørger dem til råds.

Min tråd bunder udelukkende i min konkrete oplevelse og repræsenterer ikke min generelle holdning. Jeg fandt det blot utroligt ironisk at politiet selv implicit siger at de ikke overholder færdselsloven i det de siger at ledelsen arbejder med problemet  :wink:

Hvis man er utilfreds med sine bøder klager man - jeg betalte min....
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Christoffer Olsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #7 Dato: April 03, 2007, 07:45:08 am »
Enig... Politiet er fejlbarelige lige som os andre.

Vi har blot et grundlæggende problem når den instans som håndhæver færdselslovgivningen ikke overholder den eller lyver/fejlorienterer omkring degældende regler når en borger spørger dem til råds.

Min tråd bunder udelukkende i min konkrete oplevelse og repræsenterer ikke min generelle holdning. Jeg fandt det blot utroligt ironisk at politiet selv implicit siger at de ikke overholder færdselsloven i det de siger at ledelsen arbejder med problemet  :wink:

Hvis man er utilfreds med sine bøder klager man - jeg betalte min....

Ja, det lyder somom vi er enige  :D

Det var kun den med at stemple samtlige politifolk som dobbeltmoralske svin...

Mvh
Christoffer
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #8 Dato: April 03, 2007, 12:08:58 pm »
Enig... Politiet er fejlbarelige lige som os andre.

Vi har blot et grundlæggende problem når den instans som håndhæver færdselslovgivningen ikke overholder den eller lyver/fejlorienterer omkring degældende regler når en borger spørger dem til råds.

Min tråd bunder udelukkende i min konkrete oplevelse og repræsenterer ikke min generelle holdning. Jeg fandt det blot utroligt ironisk at politiet selv implicit siger at de ikke overholder færdselsloven i det de siger at ledelsen arbejder med problemet  :wink:

Hvis man er utilfreds med sine bøder klager man - jeg betalte min....

Ja, det lyder somom vi er enige  :D

Det var kun den med at stemple samtlige politifolk som dobbeltmoralske svin...

Mvh
Christoffer

Det var heller ikke mig der sagde/gjorde det!  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

MichaelMC

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
  • Er vejret til det så skriv jeg køre ALTID med alle
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #9 Dato: April 03, 2007, 04:48:25 pm »
Stemple.. eller ej har vi alle ret til vores holdninger og mig bekendt har vi også stadig ytringsfrihed.. som du så flot påminder mig/os er det et demokrati..

Men min holdning er nu engang den at politiet er nogle svin.. og har jeg mulighed for at knalde dem på noget som helst vil jeg gøre det..

og det bunder ikk i utilfredshed over bøder og div adre lovgivninger.. når jeg bryder loven hvad enter det er fart eller andet er jeg jo godt klar over jeg bryder loven og betaler selvfølgelig også mine bøder.. (mange desværre)

men der er forskel på hvordan man håndhæver loven.. personlig opførsel osv osv..

i har ikk tid og jeg har ikk energien men jeg kunne nævne sindsygt mange eksempler på hvorfor jeg har den holdning jeg har og hvordan jeg har fået den..

men jeg er på vej ud at trille en tur i det gode vejr så vil slutte af med at sige DE FLESTE IKKE ALLE MEN DE FLESTE pansere jeg har mødt har været nogle dumme magt liderlige svin... og det er min personlige mening.....!!!!


Mvh


MichaelC

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #10 Dato: April 03, 2007, 07:09:27 pm »
Stemple.. eller ej har vi alle ret til vores holdninger og mig bekendt har vi også stadig ytringsfrihed.. som du så flot påminder mig/os er det et demokrati..

Men min holdning er nu engang den at politiet er nogle svin.. og har jeg mulighed for at knalde dem på noget som helst vil jeg gøre det..

og det bunder ikk i utilfredshed over bøder og div adre lovgivninger.. når jeg bryder loven hvad enter det er fart eller andet er jeg jo godt klar over jeg bryder loven og betaler selvfølgelig også mine bøder.. (mange desværre)

men der er forskel på hvordan man håndhæver loven.. personlig opførsel osv osv..

i har ikk tid og jeg har ikk energien men jeg kunne nævne sindsygt mange eksempler på hvorfor jeg har den holdning jeg har og hvordan jeg har fået den..

men jeg er på vej ud at trille en tur i det gode vejr så vil slutte af med at sige DE FLESTE IKKE ALLE MEN DE FLESTE pansere jeg har mødt har været nogle dumme magt liderlige svin... og det er min personlige mening.....!!!!




...ja, hvis det er den attitude, du møder politiet med, når du overtræder loven, så jeg kan jeg da ærligt talt godt forstå, hvis de har haft en mere frembrusende adfærd end normalt.....
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #11 Dato: April 03, 2007, 07:28:10 pm »
og som vi alle ved er mange af betjentene nogle dobbelt moralske svin..

Svin??? Sikken en fed måde at beskrive politiet på. Altså jeg synes sgu ikke man skal have ondt i røven over at de gør nogle ting som egentlig er i strid mod færdelsreglerne. ( gør vi andre jo også- de fleste ligeså snart de sætter sig på kværnen. = LYDEN ) Og jeg har ALDRIG mødt en politimand som har været et magtliderligt svin. ALDRIG -og jeg er blevet standset en del gange efterhånden ( For det meste snakkede jeg mig uden om bøden )... Men man skal jo lige huske at der er en årsag til at de standser een. Og snakker man pænt til dem, ja så opfører de sig sgu også ordentlig. Derudover skal du lige huske på at det er deres arbejde. Og det passer de på samme måde som vi andre gør... . . Og jeg er sgu taknemlig for at vi har så meget politi på vejene, selv om det kan være en pestilens engang imellem. Men det er jo op til een selv om man vil have en lille snak med politiet. Ja der er nok nogen som godt kan lide at bruge deres magt i uniform, men det kan en direktør i et firma også, eller en tankpasser.. Even you....  :D :D

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #12 Dato: April 06, 2007, 10:29:59 am »
Men min holdning er nu engang den at politiet er nogle svin.. og har jeg mulighed for at knalde dem på noget som helst vil jeg gøre det..

tja, du har jo ret til at mene lige hvad du vil.... Og det er nok en holdning der skal bringe rigtig meget godt med sig  :huh: :huh: :huh:

Som en anden skriver, er der nok en vis sammenhæng mellem din attitude og det du får igen fra politiet. Ved ikke om det er mig der er helt galt på den, men du lyder sgu ikke som om du er bagt hel færdig.

Men ellers en fin debat - selvfølgelig skal politiet overholde de regler de er ude for at håndhæve. Ingen tvivl om det.
« Senest Redigeret: April 06, 2007, 10:31:56 am af Mikkel »
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Politiet indrømmer selv at de ikke kender færdselsloven
« Svar #13 Dato: November 28, 2007, 06:30:59 pm »

Så..... Sten... Glashus.... You know!

I stedet vil jeg være glade for at der er nogen der gider at rydde ungeren og tage imod en byge brosten i mit sted - jeg skulle sat'me ikke nyde noget af at være i den situation!


Kunne næsten ikke have sagt det bedre selv. Dog kunne jeg nu godt tænke mig at svinge køllen på et par af de snotunger der laller rundt på Nørrebro og laver ballade :club: :brok:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827