Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
og hvis folk er i tvivl om hvad jeg mener, så er pointen at man kan køre i et "uendeligt" højresving på de tilkørselsramper der drejer 3/4 omgang.Når man så er træt af det kører man ned til rundkørslen og kører venstre om jeg har ikke prøvet det, men ville da ønske der lå noget lignende i nærheden af mig.
og hvis folk er i tvivl om hvad jeg mener, så er pointen at man kan køre i et "uendeligt" højresving på de tilkørselsramper der drejer 3/4 omgang.Når man så er træt af det kører man ned til rundkørslen og kører venstre om
Citat fra: runes-mc.dk efter Marts 30, 2007, 01:05:42 pmog hvis folk er i tvivl om hvad jeg mener, så er pointen at man kan køre i et "uendeligt" højresving på de tilkørselsramper der drejer 3/4 omgang.Når man så er træt af det kører man ned til rundkørslen og kører venstre om Bortset fra, at det ikke kan lade sig gøre. Uanset hvordan man vender og drejer det, kommer man aldrig til at køre venstresving i et motorvejsfirkløver. Medmindre man finder det i et land, hvor de kører i venstre side af vejen...
Citat fra: Freddy efter Marts 30, 2007, 02:38:51 pmCitat fra: runes-mc.dk efter Marts 30, 2007, 01:05:42 pmog hvis folk er i tvivl om hvad jeg mener, så er pointen at man kan køre i et "uendeligt" højresving på de tilkørselsramper der drejer 3/4 omgang.Når man så er træt af det kører man ned til rundkørslen og kører venstre om Bortset fra, at det ikke kan lade sig gøre. Uanset hvordan man vender og drejer det, kommer man aldrig til at køre venstresving i et motorvejsfirkløver. Medmindre man finder det i et land, hvor de kører i venstre side af vejen... Tror rune mener man kan køre venstre sving i rundkørslen
Citat fra: runes-mc.dk efter Marts 30, 2007, 01:05:42 pmog hvis folk er i tvivl om hvad jeg mener, så er pointen at man kan køre i et "uendeligt" højresving på de tilkørselsramper der drejer 3/4 omgang.Når man så er træt af det kører man ned til rundkørslen og kører venstre om Bortset fra, at bla bla bla... zzzz
Medmindre man finder det i et land, hvor de kører i venstre side af vejen...
Citat fra: Freddy efter Marts 30, 2007, 02:38:51 pmCitat fra: runes-mc.dk efter Marts 30, 2007, 01:05:42 pmog hvis folk er i tvivl om hvad jeg mener, så er pointen at man kan køre i et "uendeligt" højresving på de tilkørselsramper der drejer 3/4 omgang.Når man så er træt af det kører man ned til rundkørslen og kører venstre om Bortset fra, at bla bla bla... zzzzFreddy, hvornår lærer du at passe din sengetid???
Citat fra: FreddyMedmindre man finder det i et land, hvor de kører i venstre side af vejen... HA! Og det gør de tilfældigvis her i Singapore
Citat fra: NielSV650 efter Marts 31, 2007, 07:56:37 amFreddy, hvornår lærer du at passe din sengetid??? Hvad er der galt med dig? Har du fået roterende Sing-A-Por(r)e tid på hjernen? Jeg skrev sq da indlægget i går eftermiddags!
Freddy, hvornår lærer du at passe din sengetid???
Bortset fra, at det ikke kan lade sig gøre. Uanset hvordan man vender og drejer det, kommer man aldrig til at køre venstresving i et motorvejsfirkløver. Medmindre man finder det i et land, hvor de kører i venstre side af vejen...
Og se så lige hvad klokken var ↓↓↓↓↓ da du skrev indlægget: Citat fra: Freddy efter Marts 30, 2007, 02:38:51 pmBortset fra, at det ikke kan lade sig gøre. Uanset hvordan man vender og drejer det, kommer man aldrig til at køre venstresving i et motorvejsfirkløver. Medmindre man finder det i et land, hvor de kører i venstre side af vejen... Så kan du lære det