Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Alternativ løsning kunne være at oprette en konto i Lån&Spar Bank. Det giver nemlig adgang til Runa forsikring. Der har jeg min SV650S med kasko for ca. 3500 kr. En SV1000S ville stå mig i 5700 kr. om året hos Runa.INFO: Jeg er 25 år.
Hvor mange års MC-erfaring har du så og hvor bor du? Det er jo lidt afgørende! Jeg har eks. 1 år og bor på Indre Nørrebro -> Derfor skal jeg af med over 12K for at forsikre en SV1000S...Hvis du ligeledes kun har et år så forstår jeg ikke hvorfor Runa for 10 minutter siden gav mig et så afvigende tilbud!
Citat fra: Kristensen efter Marts 27, 2007, 08:50:19 amAlternativ løsning kunne være at oprette en konto i Lån&Spar Bank. Det giver nemlig adgang til Runa forsikring. Der har jeg min SV650S med kasko for ca. 3500 kr. En SV1000S ville stå mig i 5700 kr. om året hos Runa.INFO: Jeg er 25 år.Yes sir :D:D:D Dét dur nemlig Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 27, 2007, 10:37:49 amHvor mange års MC-erfaring har du så og hvor bor du? Det er jo lidt afgørende! Jeg har eks. 1 år og bor på Indre Nørrebro -> Derfor skal jeg af med over 12K for at forsikre en SV1000S...Hvis du ligeledes kun har et år så forstår jeg ikke hvorfor Runa for 10 minutter siden gav mig et så afvigende tilbud! Jeg bor på Amager, men prisen var den samme i Kokkedal, Lyngby og Albertslund. Alle var i dyr zone.Jeg er 28 og giver 3007,- hos Runa og har kørt skadesfrit siden 99, så det må blive snart 8 år... ARGH! JEG ER GAMMEL....