Forfatter Emne: Tankmåler  (Læst 6897 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Tankmåler
« Svar #15 Dato: Marts 28, 2007, 08:58:04 pm »
Kan se at din instruktionsbog er på dansk. Med min nye SVérfulgte der kun en tysk med. Skal da vist lige snake med frhandleren.... :shock:
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: Tankmåler
« Svar #16 Dato: Marts 29, 2007, 07:37:32 am »
Citér
Kan se at din instruktionsbog er på dansk. Med min nye SVérfulgte der kun en tysk med. Skal da vist lige snake med frhandleren....

Så skal jeg ikke klage - jeg har en DK manual til en S'er, selvom min er en N..... Mærkeligt at der ikke er styr på noget så simpelt......

Nå: Længe leve Suzuki - så længe de fortsat bruger krydskærv, kan vi få en billig knallert. Så må vi finde ud af detaljerne siden...
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Damage

  • Gæst
Re: Tankmåler
« Svar #17 Dato: Marts 29, 2007, 07:44:00 am »
Kan se at din instruktionsbog er på dansk. Med min nye SVérfulgte der kun en tysk med. Skal da vist lige snake med frhandleren.... :shock:

Ja det skal du, forhandleren kan uden problemer skaffe instruktionsbogen på dansk.  :)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Tankmåler
« Svar #18 Dato: Marts 29, 2007, 08:33:13 am »
Længe leve Suzuki - så længe de fortsat bruger krydskærv, kan vi få en billig knallert.
De skulle simpelthen ha' nogen på lampen for dét stunt! Og så er skruerne tilmed lavet af blød lakrids!
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Tankmåler
« Svar #19 Dato: Marts 29, 2007, 08:52:54 am »
Længe leve Suzuki - så længe de fortsat bruger krydskærv, kan vi få en billig knallert.
De skulle simpelthen ha' nogen på lampen for dét stunt! Og så er skruerne tilmed lavet af blød lakrids!

:D - hehe :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Sjaskemand

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Re: Tankmåler
« Svar #20 Dato: April 03, 2007, 01:32:36 pm »
Jeg har forsøgt at trække tiden lidt ud fra at lampen begynder at blinke indtil jeg rent faktisk tanker...men selv om jeg strækker den lidt, så kan jeg ikke hælde mere på tanken end ca. 11 liter.

Er det ikke lige lovlig tidligt at den begynder at blinke ? Ved godt , at det var et problem, hvis det var for sent at den begynder at linke istedet for.

Kan i den forbindelse oplyse, at det er en 650k6, som på nuværende tidspunkt har gået 500 km...og under indkøring (hvor jeg kører møj pænt) har den gået lidt over 20 km pr. liter.
« Senest Redigeret: April 03, 2007, 01:46:11 pm af Sjaskemand »