Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Mie (blondine) efter Marts 22, 2007, 09:55:56 amCitat fra: Mie (blondine) efter Marts 21, 2007, 03:22:57 pmOg med hensyn til porresangen.... Så skal jeg personligt sørge for at den kommer til at spille for B2's indre øre konstant Onskabsfuld plan : Fase 1 sat igang Bring it on
Citat fra: Mie (blondine) efter Marts 21, 2007, 03:22:57 pmOg med hensyn til porresangen.... Så skal jeg personligt sørge for at den kommer til at spille for B2's indre øre konstant Onskabsfuld plan : Fase 1 sat igang
Og med hensyn til porresangen.... Så skal jeg personligt sørge for at den kommer til at spille for B2's indre øre konstant
get a fucking room
Citat fra: Moolex efter Marts 22, 2007, 11:07:21 amget a fucking room ...a fucking-room? Moolex, du er sq styg!
Fase 2 i operation driv-B2-til-vanvid sat igang....!!
Og så i øvrigt held og lotto med at drive en vanvittig til vanvid
Citat fra: B2 efter Marts 22, 2007, 03:20:05 pmOg så i øvrigt held og lotto med at drive en vanvittig til vanvid Jeg er på Mie´s side Og vi har massere af tid, så vi skal nok nå det. Til hvert et træf, skal B2 vækkes som han blev det af SVea hos Falkne B2 skal høre porresangen ved alle givne lejligheder, udført af Mie, SVea og Chris Jow, jow B2... Det vil blive muligt, at drive en vanvittig til vanvid..... MUHAHAHAHAHAHA Og vi stopper ikke vores hævntogt før du græder
Citat fra: Mie (blondine) efter Marts 22, 2007, 02:59:54 pmFase 2 i operation driv-B2-til-vanvid sat igang....!! Håber der sker lidt mere end i fase 1, for den opdagede jeg aldrig
Citat fra: B2 efter Marts 22, 2007, 03:20:05 pmCitat fra: Mie (blondine) efter Marts 22, 2007, 02:59:54 pmFase 2 i operation driv-B2-til-vanvid sat igang....!! Håber der sker lidt mere end i fase 1, for den opdagede jeg aldrig Du er jo fuld af løgn, knægt!
Så fase 2 opdagede han....!! Fase 1 var blot at få Chrissen på min side... Hvilket, som det ses, ikke var det store problem.... Tak lillesøster, du er DEEEEJLIG
Hehe fnis, så lidt dejlige Mie
Og da Mie's ikke kan køre
tilbage til vejrmeldingen...Nu kommer det gode solrige og tempererede mc-vejr tilbage! Men hvornår er det lige at det har regnet sidst??Min SV ender som salt-kværn!