Forfatter Emne: GSX-R 750  (Læst 3252 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
GSX-R 750
« Dato: Marts 19, 2007, 08:05:17 pm »
Det er sket meget gennem tiden - bare ikke med farven  :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=z2zTAQ9Fr_s
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

bach

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
Re: GSX-R 750
« Svar #1 Dato: Marts 19, 2007, 08:11:00 pm »


Fed demo :thumbsup:

Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: GSX-R 750
« Svar #2 Dato: Marts 19, 2007, 09:20:02 pm »
Der kan man da virkelig se udviklingen ... ikke nogen ringe demo !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: GSX-R 750
« Svar #3 Dato: Marts 19, 2007, 11:05:04 pm »
genialt.... fedt at se de små ændringer blive visualiseret

Fuck hvor er den fed ca. 50 sekunder inde i filmen  :D

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: GSX-R 750
« Svar #4 Dato: Marts 20, 2007, 08:28:38 am »
genialt.... fedt at se de små ændringer blive visualiseret

Fuck hvor er den fed ca. 50 sekunder inde i filmen  :D
Tja... Jeg syntes årgang 1991 og 1996 er de fedeste....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: GSX-R 750
« Svar #5 Dato: Marts 20, 2007, 09:13:16 am »
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: GSX-R 750
« Svar #6 Dato: Marts 20, 2007, 09:30:48 am »
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne.  :mrgreen:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: GSX-R 750
« Svar #7 Dato: Marts 20, 2007, 09:59:43 am »
 :lol:Jeg syntes sku den fra 86' ligner min model :lol:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: GSX-R 750
« Svar #8 Dato: Marts 20, 2007, 10:48:51 am »
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne.  :mrgreen:
X 2  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: GSX-R 750
« Svar #9 Dato: Marts 20, 2007, 11:11:40 am »
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne.  :mrgreen:
X3 8)
Anders
Suzuki GS500E 96

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: GSX-R 750
« Svar #10 Dato: Marts 20, 2007, 11:39:10 am »
Det er fanme et cool design der er på '06 '07 modellerne, er dog ikke den store fan af udstødningen :undecided:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: GSX-R 750
« Svar #11 Dato: Marts 20, 2007, 12:48:34 pm »
Det er fanme et cool design der er på '06 '07 modellerne, er dog ikke den store fan af udstødningen :undecided:
Hvorfor egentlig ikke? Uanset hvordan man vender og drejer det, så er udstødningen en komponent, som skaber en vægtmæssig ubalance på en motorcykel. Jo mindre og lettere man kan gøre den, og jo tættere man kan flytte den hen mod cyklens tyngdepunkt, des bedre. Så som Suzuki har valgt at gøre det på de nye GSX-R 750 er da den eneste rigtige vej at gå (lige på det punkt har Buell fat i noget af det rigtige...).
Men er man ikke tilfreds med den originale, kan man jo altid vælge en Yoshimura R55... :wink:


Og her er lige en Dyno-run med den:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: GSX-R 750
« Svar #12 Dato: Marts 20, 2007, 12:49:07 pm »
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne.  :mrgreen:

Det kan jeg også... Men en 98er nu også fjong  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: GSX-R 750
« Svar #13 Dato: Marts 20, 2007, 01:01:40 pm »
Jo mindre og lettere man kan gøre den, og jo tættere man kan flytte den hen mod cyklens tyngdepunkt, des bedre. Så som Suzuki har valgt at gøre det på de nye GSX-R 750 er da den eneste rigtige vej at gå (lige på det punkt har Buell fat i noget af det rigtige...).
Men er man ikke tilfreds med den originale, kan man jo altid vælge en Yoshimura R55... :wink:

Jeg kan kun give dig ret, men selvom det er den bedste placering af potten, behøver den jo ikke ligne noget fra Startrek men kan gøres meget pænere med, som du selv skriver, Yoshimura :thumbsup:
« Senest Redigeret: Marts 20, 2007, 01:36:05 pm af Moolex »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: GSX-R 750
« Svar #14 Dato: Marts 20, 2007, 04:02:43 pm »
Det er fanme et cool design der er på '06 '07 modellerne, er dog ikke den store fan af udstødningen :undecided:
Hvorfor egentlig ikke? Uanset hvordan man vender og drejer det, så er udstødningen en komponent, som skaber en vægtmæssig ubalance på en motorcykel. Jo mindre og lettere man kan gøre den, og jo tættere man kan flytte den hen mod cyklens tyngdepunkt, des bedre. Så som Suzuki har valgt at gøre det på de nye GSX-R 750 er da den eneste rigtige vej at gå (lige på det punkt har Buell fat i noget af det rigtige...).
Men er man ikke tilfreds med den originale, kan man jo altid vælge en Yoshimura R55... :wink:


Og her er lige en Dyno-run med den:


intet mindre end en flammekaster!  :afro:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.