Forfatter Emne: Mærkeligt forsikringsselskab  (Læst 1728 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Mærkeligt forsikringsselskab
« Dato: Marts 19, 2007, 01:47:53 pm »
Jeg ringede til rasmussen forsikring - også kendt som Lloyds for at få en pris på en forsikring på min mc.

Det gik også rigtigt fint indtil jeg nævnte, at jeg snart skulle bo på Christianshavn fremover. Den gade jeg skal bo på, vil de ikke forsikre noget som helst på.

Lyder det ikke for mærkeligt ? Jeg ved godt der er Christiania og alle de røv-bananer der hører til derude, men for fanden da - de ville ikke engang komme med en pris...

Nu smider jeg da mine penge i et andet (og sikkert meget bedre) forsikringsselskab, men hvem er det nu lige der går glip af noget her ???

Er der nogle af jer andre der har oplevet lignende ?
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Mærkeligt forsikringsselskab
« Svar #1 Dato: Marts 19, 2007, 02:11:35 pm »
Jeg prøvede ved min bil.. bor også i en gade på Nørrebro, der er blacklistet i visse forsikringsselskabers øjne. Men her kommer Runa igen til hjælp. No problemos at all, og i øvrigt en rigtig god pris. Er mere spændt på hvad de siger til mc her til sommer.  :blink:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Mærkeligt forsikringsselskab
« Svar #2 Dato: Marts 19, 2007, 02:15:25 pm »
Mikkel det er simpel forretning for dem.... ment på den måde at den gade historisk åbenbart giver flere skader/tyverier eller lignende der betyder at de må punge ud.

Dvs. dårlig forretning for dem at forsikre dig, så jeg tvivler på at de er grådkvalte.

som en afsluttende kommentar er jeg dog temmelig overbevist om at det er DIG som er den heldige her, for du finder uden tvivl er bedre og billigere selskab andetsteds :)

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Mærkeligt forsikringsselskab
« Svar #3 Dato: Marts 19, 2007, 02:21:30 pm »
Jeg er nu også sikker på, at mit nuværende forsikringsselskab gør det fint nok - men havde bare hørt at Rasmussen forsikring kunne lave nogle gode priser. Men nu mener jeg bare de er nogle bonderøve  :whatever: :whatever:

Lidt bitter har man vel lov at være.
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Mærkeligt forsikringsselskab
« Svar #4 Dato: Marts 19, 2007, 02:23:46 pm »
Men nu mener jeg bare de er nogle bonderøve  :whatever: :whatever:

Ja, hvad vi ikke ved er, at de har blacklistet hele Kbh...  :lmao:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Mærkeligt forsikringsselskab
« Svar #5 Dato: Marts 19, 2007, 03:34:15 pm »
Der er mange forsikringsselskaber der er nogle bonderøve.. et stikker især meget ud i mine øjne.. hehe

Jeg skulle gennem den sædvanlig smøre, i jagten på mit MC forsikringsselskab til min nuværende gixxer...

Jeg fik nævnt mit navn, bopæl, ancinitet, cyklens mærke, model, årgang, motor størrelse, heste ... og så blev der stille..         "jamen hov.. den forsikrer vi ikke"..  hvad for noget sagde jeg ??  "Ja, den har jo for mange Hestekrafter i forhold til hvad den vejer" svarede sælgeren... Så blev jeg nødt til at spørge ham igen om det ikke var rigtigt at de forsikrede motorcykler ??   "jo.... -svarede han tøvende- men det er nu mest choppere vi forsikrer" ... Hold kæft en flok bonderøve.

Og det var GF forsikring.. sådan nogle tørvetrillere  :loser: