Forfatter Emne: Forreste Cylender sætter ud ?  (Læst 7360 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #30 Dato: Marts 19, 2007, 07:32:16 pm »
Jaja Kim godt ord igen  :lol:

Ville nu stadig bliver negativ på Honda hvis du havde produceret samme fejl år efter år, trods de kendte til det....Så er jeg egentlig ligeglad hvad der står på tanken  :club:

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #31 Dato: Marts 20, 2007, 09:44:22 am »
Jeg har nu lige tilmeldt Tophjælp til min SVér, så jeg i det mindste kan blive hentet hvis problemet opstår, men det er fanme til grin at jeg nu skal betale 300 kr ekstra om året, for en fiasko fra Suzuki´s side  :dead:

Jeg har også tophjælp på min og gu hjælpemig om de ikke glemte os, da vi stod der på motorvejen og blomstrede, så vi stod der i 2 stive timer, men så fik jeg også mine penge retur for det års "kontigent"
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #32 Dato: Marts 20, 2007, 11:22:24 am »
Nu bliver jeg da helt nervøs for at køre i regnvejr, for på min SV1sk6 er der da ingen skærm der hvor Bill havde dækket af :tie:

Der er kun den lille skærm mellem fjederbenene (nederste billede) Det ved jeg så ikke om det er noget nyt de er begyndt at montere :huh:

Men jeg overvejer i hvert fald seriøst at montere den skærmforlænger, det kan sku bare ikke være meningen på en ny cykel. Jeg vil give Slowhand fuldstændigt ret :twisted:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #33 Dato: Marts 20, 2007, 04:32:13 pm »
Jeg har nu lige tilmeldt Tophjælp til min SVér, så jeg i det mindste kan blive hentet hvis problemet opstår, men det er fanme til grin at jeg nu skal betale 300 kr ekstra om året, for en fiasko fra Suzuki´s side  :dead:

Så brug 255kr på en forskærmsforlænger og de sidste 45 på lidt silikone eller andet godt til at skærme ekstra af for tændrøret :thumbsup:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #34 Dato: Marts 20, 2007, 04:35:39 pm »
Et Stemningsbillede  :x

EDIT: Mindre detalje... Fik efterfølgende montert forskærmsfolænger og der har ikke været problemer siden.

Billemanse! Var det nu også nødvendigt? Godt nok er der lidt skyer i baggrunden på billedet, men vejen ser tør ud.    :? :?
Måske var det bare lidt fluetis som fik Den Blå til at gå ud..??  :whatever:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #35 Dato: Marts 20, 2007, 04:59:56 pm »
Et Stemningsbillede  :x

EDIT: Mindre detalje... Fik efterfølgende montert forskærmsfolænger og der har ikke været problemer siden.

Billemanse! Var det nu også nødvendigt? Godt nok er der lidt skyer i baggrunden på billedet, men vejen ser tør ud.    :? :?
Måske var det bare lidt fluetis som fik Den Blå til at gå ud..??  :whatever:

Det var det næppe Nillermanse :D
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #36 Dato: Marts 20, 2007, 07:09:29 pm »
Til Kenneth P.

Min har også en gummiflap lige under vandkøleren (og over udstødningsrøret), gummiflappen er ca 5 cm x 5 cm.
Min er også en K6 så undre mig over det ikke er på din...Men min er selvfølgelig kun en 650......problemet burde dog være det samme  :afro:
Burde være på dit første billede....altså mellem udstødningsrøret og vand/væskekøleren

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #37 Dato: Marts 21, 2007, 05:02:52 pm »
Til info havde jeg samme problem i slemt regnvejr på min 650 K3. Selvom der var gummiflap gik den død på forreste cylinder og kunne kun lige holde hastigheden på 70 km/t med fuld gas.

Også jeg monterede en forskærms forlænger fra sb-fiberdesign og havde aldrig efterfølgende problemer med det.
Alverderns silicone ved tændrørshætten hjalp ikke rigtig - der samlede sig altid en pyt rundt om selve tændrøret. Næ - forskærmsforlænger, så er man fri for det pladder ;)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #38 Dato: Marts 21, 2007, 06:24:48 pm »
Til Kenneth P.

Min har også en gummiflap lige under vandkøleren (og over udstødningsrøret), gummiflappen er ca 5 cm x 5 cm.
Min er også en K6 så undre mig over det ikke er på din...Men min er selvfølgelig kun en 650......problemet burde dog være det samme  :afro:
Burde være på dit første billede....altså mellem udstødningsrøret og vand/væskekøleren

Det lyder også til at det kun er 650'erne der har problemet. Er det rigtigt???

Måske er køleren på 1000'eren større og derfor er mellemrummet mellem cylinder og køler mindre så der ikke rigtigt kan komme vand den vej op?

På Bills billeder ser det godt nok ud til at de sidder lige så tæt. :undecided:
« Senest Redigeret: Marts 21, 2007, 06:26:25 pm af Kenneth P »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

slowhand30

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Forreste Cylender sætter ud ?
« Svar #39 Dato: Marts 21, 2007, 06:46:06 pm »
Jeg har heller ikke hørt om problemet på SV1000, men ved ikke om de er "fredet"  :whatever: