Razz, det er egentligt fuldstændigt underordnet om jeg vil bruge den til daglig transport (som jeg ikke gør) eller kun køre i weekenden. Men hvis jeg f.eks. skal til skagentræf, så gider jeg sgu ikke stå i Løkken med en maskine der kun kører på 1 cylender, pga en gammel produktionsfejl, som Suzuki har undladt at rette år efter år.
Jeg citere dig lige :
"Så at der måske kan opstå en fejl/en defekt under kørsel ved kraftig regnvejr, er noget jeg personligt godt kan leve med..."Helt ærligt, prøv lige at læse, det du selv skriver, højt. Du acceptere altså at din mc ikke er beregnet til at køre i regnvejr.....sjovt nok den information stod ikke i deres katalog, ligeledes fik jeg det heller ikke af vide af forhandleren. Og nej det er ikke alle der oplever det, men er sgu træls at stå 200 km hjemme fra, i regnvejr, med en mc der ikke kører.
Hele pointen er at fejlen har været der år efter år, og det lyder til at folk bare har accepteret, at man kan risikere at den ene cyl sætter ud i regnvejr, det synes jeg bare ikke er acceptabel. Jeg gider sgu ikke og skal tænke over hver gang jeg skal ud og køre om der evt kunne komme regn for så er det ikke sikkert jeg kan køre hjem. Hvis jeg f.eks. skal en tur til skagentræf, som jeg plejer, skal jeg altså bare håbe på der ikke kommer regn på vejen der op eller hjem, helt ærligt da må sgu da være en joke
Razz tak for det indlæg, er dog uenig med dig...
P.S. Jeg lyder negativ, og det er jeg også på Suzuki, men folk må endelig ikke tro at jeg ikke er glade for deres indlæg/holdning, for det er jeg, uanset om den er stik modsat min egen (jeg kan tage det
). Jeg synes dog bare dette er en skandale for Suzuki. Personligt har jeg aldrig hørt om et så alvorligt (som jeg synes det er da man jo åbenbart har en ustabil mc hvis det regner) problem bliver "overset" år efter år, trods man kender til det.