Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor sætter man en sådan (Gipro) bedst på en SV1000NK6. Jeg har tænkt mig at sætte den direkte på omdrejningstælleren, så man i princippet kun kan se "toppen" af viseren på omdrejningstælleren. Jeg kan ikke rigtig se hvor den ellers ville passe. Den passer jo rigtig godt til Runes R600. Nogen andre ideer - photo´s.
Citat fra: palle SV1000N K6 efter Marts 27, 2007, 12:48:07 pmHvor sætter man en sådan (Gipro) bedst på en SV1000NK6. Jeg har tænkt mig at sætte den direkte på omdrejningstælleren, så man i princippet kun kan se "toppen" af viseren på omdrejningstælleren. Jeg kan ikke rigtig se hvor den ellers ville passe. Den passer jo rigtig godt til Runes R600. Nogen andre ideer - photo´s.Ja, du skiller Gipro-huset ad, bygger elektronikken ind i din omdrejningstæller, får fat i et lidt mindre 7-segment (digital-tals dimsen), skærer et hul til den i omdrejningstællerens skive, og vupti! Integreret gear-indikator!
Citat fra: Freddy efter Marts 27, 2007, 02:49:08 pmCitat fra: palle SV1000N K6 efter Marts 27, 2007, 12:48:07 pmHvor sætter man en sådan (Gipro) bedst på en SV1000NK6.Ja, du skiller Gipro-huset ad, bygger elektronikken ind i din omdrejningstæller, får fat i et lidt mindre 7-segment (digital-tals dimsen), skærer et hul til den i omdrejningstællerens skive, og vupti! Integreret gear-indikator! Har set det gjort på en Aprilia RSV
Citat fra: palle SV1000N K6 efter Marts 27, 2007, 12:48:07 pmHvor sætter man en sådan (Gipro) bedst på en SV1000NK6.Ja, du skiller Gipro-huset ad, bygger elektronikken ind i din omdrejningstæller, får fat i et lidt mindre 7-segment (digital-tals dimsen), skærer et hul til den i omdrejningstællerens skive, og vupti! Integreret gear-indikator!
Hvor sætter man en sådan (Gipro) bedst på en SV1000NK6.
Kan man ikke - der er ikke plads på "bagsiden" - det er printplader det hele..
Hmm ja køn er den jo ikke Øv.
Virkelig? Sejt! Jeg hev ellers bare idéen ud af den blå luft.
Her kommer lige et (lidt) provokerende spørgsmål;KAN I IKKE TÆLLE TIL SEKS???Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor man vil bruge penge på sådan et overflødigt produkt, og kønt er det jo heller ikke Could you please enlighten me? Thanks!
Det er de samme mennesker der skal bruge GPS
Glemte Varmehåndtag, for at de kan holde deres panisk strammede poter varme