Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvordan går det med produktionen af de ringe? ku godt snart bruge en
Moolex og Jeppe
så måtte man jo til lommerne og bestille sånn en dims i england, når ikk i får lavet nogen
et lille tip ..Jeg gjorde en opdagelse da jeg investerede i et sæt Rizoma greb .. der er to ringe med som begge passer på SVeren, en som er samme størrelse som den originale og så en som er større .. ergo, så har jeg fået quick action throttle og rizoma greb uden egentlig at købe quick action throttle
Citat fra: Kilosfau efter Maj 01, 2007, 09:33:08 pmet lille tip ..Jeg gjorde en opdagelse da jeg investerede i et sæt Rizoma greb .. der er to ringe med som begge passer på SVeren, en som er samme størrelse som den originale og så en som er større .. ergo, så har jeg fået quick action throttle og rizoma greb uden egentlig at købe quick action throttleNice!Jamen så bliver der en Quick Action Throttle ring til salg, når jeg engang skal have Rizoma greb!
Citat fra: Freddy efter Maj 09, 2007, 10:56:38 pmCitat fra: Kilosfau efter Maj 01, 2007, 09:33:08 pmet lille tip ..Jeg gjorde en opdagelse da jeg investerede i et sæt Rizoma greb .. der er to ringe med som begge passer på SVeren, en som er samme størrelse som den originale og så en som er større .. ergo, så har jeg fået quick action throttle og rizoma greb uden egentlig at købe quick action throttleNice!Jamen så bliver der en Quick Action Throttle ring til salg, når jeg engang skal have Rizoma greb! Har du bestilt de greb så jeg kan købe den Quick Action Throttle ring af dig. Ole S.
Jeg har lige monteret den 1/5 ring, der kom med mine Rizomagreb til Suzukien. Vejret har desværre forbindret mig i at prøvekøre den, men jeg glæder mig til at prøve den...
Citat fra: Paw efter Maj 13, 2007, 08:50:34 amJeg har lige monteret den 1/5 ring, der kom med mine Rizomagreb til Suzukien. Vejret har desværre forbindret mig i at prøvekøre den, men jeg glæder mig til at prøve den...Det virker bare