Forfatter Emne: Antidug visir  (Læst 8690 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Antidug visir
« Dato: Marts 17, 2007, 01:26:07 pm »
Jeg står og skal have nyt visir til min Schubert S1, og det skal jo gerne være antidug. Så har jeg 2 muligheder; standard visir med antidug film til 369 eller et clip-on visir, altså dobbelt glas til over 700. Begge priser er fra Holtug MC.
Er det virkeligt pengene værd at give over 700 for et visir? :tie:

Man kan også købe antidug spray til ca 45 kr flasken, og det kan jo blive til en del flasker for de 400 man sparer ved at købe det billige visir, men virker sådan noget spray? :undecided:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Antidug visir
« Svar #1 Dato: Marts 17, 2007, 01:46:15 pm »
Jeg står og skal have nyt visir til min Schubert S1, og det skal jo gerne være antidug. Så har jeg 2 muligheder; standard visir med antidug film til 369 eller et clip-on visir, altså dobbelt glas til over 700. Begge priser er fra Holtug MC.
Er det virkeligt pengene værd at give over 700 for et visir? :tie:

Man kan også købe antidug spray til ca 45 kr flasken, og det kan jo blive til en del flasker for de 400 man sparer ved at købe det billige visir, men virker sådan noget spray? :undecided:
var der ikke noget med at man kunne polere med en indtørret sulfoklud...??
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Antidug visir
« Svar #2 Dato: Marts 17, 2007, 02:09:17 pm »
Jeg har en Shoe hjelm med pinlock visir, dvs dobbelt glas, og jeg skal sige det er godt, nul duk, uanset vejr, så hvis det er noget i den stil, kan jeg kun anbefale det  :D

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Antidug visir
« Svar #3 Dato: Marts 17, 2007, 02:13:53 pm »
jeg kører med fogcity og det virker altså
   

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Antidug visir
« Svar #4 Dato: Marts 17, 2007, 05:04:14 pm »
Jeg har en Shoe hjelm med pinlock visir, dvs dobbelt glas, og jeg skal sige det er godt, nul duk, uanset vejr, så hvis det er noget i den stil, kan jeg kun anbefale det  :D

Ditto, - men jeg har ladet mig fortælle at det kun duer til hjelme der kommer med pinlock fra fabrikken. Det går vist alt for tit galt hvis man selv skal til at bore huller til "pins" i visiret. Men JA - det er også verdensklasse på min Shoei.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

bach

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
Re: Antidug visir
« Svar #5 Dato: Marts 17, 2007, 05:21:25 pm »

Jeg har en arai RX-7 og der er antidug visir fra fabrik, og det virker :thumbsup:

Den gamle hjelm havde ikke (også en arai)
jeg smurte visiret med sulfo og lod det tørre,
så med en tør og fnugfri klud blev sulofoen tørret af igen
det virker lige så godt og så koster det ikke spidsen af en jætjaver :lmao:

 
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Antidug visir
« Svar #6 Dato: Marts 19, 2007, 11:15:54 am »
Jeg har en Shoe hjelm med pinlock visir, dvs dobbelt glas, og jeg skal sige det er godt, nul duk, uanset vejr, så hvis det er noget i den stil, kan jeg kun anbefale det  :D

Ditto, - men jeg har ladet mig fortælle at det kun duer til hjelme der kommer med pinlock fra fabrikken. Det går vist alt for tit galt hvis man selv skal til at bore huller til "pins" i visiret. Men JA - det er også verdensklasse på min Shoei.

Jeg kører også med Shoei og har skiftet til tonet visir hvor jeg selv har sat pinlock visiret over i. Det er sgu nemt nok at bore huller i det nye visir, bare man tænker sig om :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Antidug visir
« Svar #7 Dato: Marts 19, 2007, 11:37:20 am »
Det er sgu nemt nok at bore huller i det nye visir, bare man tænker sig om :wink:

Man kan jo undre sig over at det er lykkedes for lige netop dig.  :lol: :wink: :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Damage

  • Gæst
Re: Antidug visir
« Svar #8 Dato: Marts 19, 2007, 11:50:33 am »

Jeg har en arai RX-7 og der er antidug visir fra fabrik, og det virker :thumbsup:

Den gamle hjelm havde ikke (også en arai)
jeg smurte visiret med sulfo og lod det tørre,
så med en tør og fnugfri klud blev sulofoen tørret af igen
det virker lige så godt og så koster det ikke spidsen af en jætjaver :lmao:

 

Jeg har også en ARAI (købt sidste år) og den dugger helt vildt! den er faktisk ubrugelig hvis ikke der kommer Pinlock eller FogCity på. Jeg kører med FogCity på min og det er rigtigt godt. :)

Må jeg spørge dig om det er et specielt visir du har til din ARAI som ikke dugger, for det er jeg da meget interesseret
i om jeg kan få til min ARAI?  :undecided:

bach

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
Re: Antidug visir
« Svar #9 Dato: Marts 19, 2007, 08:39:27 pm »


 
Citér

Må jeg spørge dig om det er et specielt visir du har til din ARAI som ikke dugger, for det er jeg da meget interesseret
i om jeg kan få til min ARAI?  :undecided:


Da jeg købte min ARAI,lå der i kassen et stykke plast der skulle monteres inden i visiret,
tror det er det der hedder pin-lock, men jeg er ikke sikker. 

Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Antidug visir
« Svar #10 Dato: Marts 20, 2007, 09:19:40 am »
Er der nogen der har erfaring med Schubert S1 Pinlock visir?
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Antidug visir
« Svar #11 Dato: Marts 20, 2007, 01:28:43 pm »
Det er sgu nemt nok at bore huller i det nye visir, bare man tænker sig om :wink:

Man kan jo undre sig over at det er lykkedes for lige netop dig.  :lol: :wink: :wink:

Hov hov, hvad mener du lige med det??? Jeg kan da andet end at grille et svin  :lol: :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Antidug visir
« Svar #12 Dato: Marts 21, 2007, 08:10:25 am »
Det er sgu nemt nok at bore huller i det nye visir, bare man tænker sig om :wink:

Man kan jo undre sig over at det er lykkedes for lige netop dig.  :lol: :wink: :wink:

Hov hov, hvad mener du lige med det??? Jeg kan da andet end at grille et svin  :lol: :lol:

Jeg mener sku' ikke noget Grill Bill - bare svært ikke at sparke til een der ligger lige til højrebenet.   :mrgreen: :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Antidug visir
« Svar #13 Dato: Marts 21, 2007, 09:56:13 am »
Det er sgu nemt nok at bore huller i det nye visir, bare man tænker sig om :wink:

Man kan jo undre sig over at det er lykkedes for lige netop dig.  :lol: :wink: :wink:

Hov hov, hvad mener du lige med det??? Jeg kan da andet end at grille et svin  :lol: :lol:

Jeg mener sku' ikke noget Grill Bill - bare svært ikke at sparke til een der ligger lige til højrebenet.   :mrgreen: :wink:
:hand: Syntes nu jeg har set dem der har ligget bedre, men lad gå da. :wink: Du sku bare vide hvor handy jeg er :lol: :lol:  :lmao:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Re: Antidug visir
« Svar #14 Dato: Marts 21, 2007, 01:00:52 pm »
Det er sgu nemt nok at bore huller i det nye visir, bare man tænker sig om :wink:

Man kan jo undre sig over at det er lykkedes for lige netop dig.  :lol: :wink: :wink:
  :lol: :lol: :lol:

Jeg har nogle rester af Nano produkter stående !!!

Jeg bruger noget der får vandet til at danne dråber, så vinden blæser dem væk. Inderes bruger jeg ani-dug-smart-nano-ting !! virker rigtigt godt. I en flaske er der til 5-8 kvadratmeter, så der er grundlag for noget fælles køb
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley