Forfatter Emne: Valg af farve på ny K6'er  (Læst 7088 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #15 Dato: Marts 14, 2007, 07:44:21 am »
Eller køb en brugt K4 i YC2 blå, det holder:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #16 Dato: Marts 14, 2007, 08:41:58 am »
Sagen er desværre nok at du ikke har det store udvalg hvis det altså er en ny k6'er du går efter.

Der er meget få af dem tilbage, da jeg købte min (halvanden uge siden) var der nogen blå hist og her, lidt flere af de "sølv" og en rød i horsens. Det var udvalget og det er nok ikke blevet større siden.  :(

Brugt er selvfølgelig en helt anden sag.  :wink:

Med det sagt:

BLÅ SVINS RULEZ!!! :D :lol: :mrgreen:

hvilke farver havde du at vælge imellem?  :huh:

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #17 Dato: Marts 14, 2007, 09:16:45 am »
Citér

Men jeg havde valgt sort med sort stel... Det holder !!

 :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #18 Dato: Marts 14, 2007, 10:01:55 am »
Jeg synes generelt det er nogle kedelige farver der er at vælge imellem på de nye cykler, men hvis jeg skulle købe en ny, blev det nok en blå.

Grå minder for meget om kedelige små biler ala Peugeot 106 og lign.
Sort kan man ikke se i trafikken, og er generelt også kedelig.
Rød mistænker jeg for et konevalg. "Hvis du skal have en MC, vil jeg bestemme farven"

Hvor er grøn, gul, orange og generelt flere metalfarver?

Jeg var ret vild med Kawasaki's orange farve på MC messen i Tapperihallerne. De har ramt noget der.
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #19 Dato: Marts 14, 2007, 04:24:15 pm »
Nej, nej, nej...
Du kan da kun vælge rød og her er et par grunde:
1) Siden tidernes morgen har V2 stortsmaskiner været forbudet med den røde farve.
2) Rødt går supergodt sammen med det sorte stel.
3) Rød gør at du meget bedre påskønner de flotte detaljer end sort som får dem til at forsvinde.

 :mrgreen:


Nemlig rød, en rigtig racerfarve. :mrgreen:
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Madmordigan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #20 Dato: Marts 14, 2007, 07:53:58 pm »
Sagen er desværre nok at du ikke har det store udvalg hvis det altså er en ny k6'er du går efter.

Der er meget få af dem tilbage, da jeg købte min (halvanden uge siden) var der nogen blå hist og her, lidt flere af de "sølv" og en rød i horsens. Det var udvalget og det er nok ikke blevet større siden.  :(

Brugt er selvfølgelig en helt anden sag.  :wink:

Med det sagt:

BLÅ SVINS RULEZ!!! :D :lol: :mrgreen:

hvilke farver havde du at vælge imellem?  :huh:

Blå, blåsølv og rød
Ingen p.t.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #21 Dato: Marts 14, 2007, 10:17:27 pm »
så oprandt dagen og jeg har været ude hos enghave og har liggende foran mig en forløbig slutseddel....

havde valget imellem den sorte eller røde K7´er eller en Asurblå K6´er.... og valget er faldet på den røde K7´er.
:)

har desuden bestilt: fuldkåbe, sort kåbeglas, små diode forlygter, hugger, nummerpladeholder og så skal der ny potte på som jeg skal beslutte mig for inden for de næste par dage.
« Senest Redigeret: Marts 14, 2007, 10:19:21 pm af amagerdk »

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #22 Dato: Marts 14, 2007, 10:18:44 pm »
så oprandt dagen og jeg har været ude hos enghave og har liggende foran mig en forløbig slutseddel....

havde valget imellem den sorte eller røde K7´er eller en Asurblå K6´er.... og valget er faldet på den røde K7´er.

Tillykke med det! Det er da en anden rød end tidligere? Mere bordeaux.
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #23 Dato: Marts 14, 2007, 10:24:04 pm »
så oprandt dagen og jeg har været ude hos enghave og har liggende foran mig en forløbig slutseddel....

havde valget imellem den sorte eller røde K7´er eller en Asurblå K6´er.... og valget er faldet på den røde K7´er.

Tillykke med det! Det er da en anden rød end tidligere? Mere bordeaux.

TAK! ja synes rigtig godt om denne røde farve... mindre "tøset"... (håber ikke den bemærkning træder nogen over tærene  :innocent: )
Så fandt jeg lige en hjelm som passede i farven :)

http://www.shoei-europe.com/en/swf_product_printable.php?prod_id=17&mod_id=2005

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #24 Dato: Marts 14, 2007, 10:35:35 pm »
Jeg har lige været ude med en ven og kigge på en sv650sk7 i rød.. og den nye røde er faktisk utrolig flot.. jeg hadede i den gamle da den var meget "feminin" efter min mening men den nye er sgu cool :) hent sikkert en farve jeg godt kunde have overvejet hvis jeg skulde købe en i dag.. overvejer faktisk at få lakeret min om da den blå farve faktisk ikke er min farvorit.. :P syndes selv min SV er flottest om aftenen når den ser næsten sort ud... hehe tror godt jeg kunde finde på at få den malet mørke lila eller mørkegrøn.. alså så mørk at den næsten er sort.. men det er stadigt i "tænke" fasen..
SV1000SK6 (blå)

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #25 Dato: Marts 15, 2007, 09:31:55 am »
så oprandt dagen og jeg har været ude hos enghave og har liggende foran mig en forløbig slutseddel....

havde valget imellem den sorte eller røde K7´er eller en Asurblå K6´er.... og valget er faldet på den røde K7´er.
:)

har desuden bestilt: fuldkåbe, sort kåbeglas, små diode forlygter, hugger, nummerpladeholder og så skal der ny potte på som jeg skal beslutte mig for inden for de næste par dage.


Den er da fed! :thumbsup:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #26 Dato: Marts 15, 2007, 12:55:28 pm »
ok nu har jeg kigget og kigget, tænkt og tænkt men kan ikke finde ud af hvilken potte jeg skal have på min nye cykel  :huh:

Har bla. set den ellers glimrende optagelse fra Buldredagen hvor hver potte er målt i DB, men det er bare ikke nok til at bestemme sig.
Ønsker en potte som ser godt ud, og samtidig lyder som et ondt år :) men synes at udvalget et så stort at det bare forvirrer :( piv piv

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #27 Dato: Marts 15, 2007, 01:00:00 pm »
ok nu har jeg kigget og kigget, tænkt og tænkt men kan ikke finde ud af hvilken potte jeg skal have på min nye cykel  :huh:

Har bla. set den ellers glimrende optagelse fra Buldredagen hvor hver potte er målt i DB, men det er bare ikke nok til at bestemme sig.
Ønsker en potte som ser godt ud, og samtidig lyder som et ondt år :) men synes at udvalget et så stort at det bare forvirrer :( piv piv
Køb noget andre ikke har...

Det er det fedeste, med få undtagelser lyder de sgu' næsten ens alligevel.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #28 Dato: Marts 15, 2007, 01:10:57 pm »
Tror at en sort HoleShot ville se godt ud på din!!

- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #29 Dato: Marts 15, 2007, 01:57:14 pm »
ok nu har jeg kigget og kigget, tænkt og tænkt men kan ikke finde ud af hvilken potte jeg skal have på min nye cykel  :huh:

Har bla. set den ellers glimrende optagelse fra Buldredagen hvor hver potte er målt i DB, men det er bare ikke nok til at bestemme sig.
Ønsker en potte som ser godt ud, og samtidig lyder som et ondt år :) men synes at udvalget et så stort at det bare forvirrer :( piv piv
Køb noget andre ikke har...

Det er det fedeste, med få undtagelser lyder de sgu' næsten ens alligevel.
Ret enig med Nyg her. Dog går du sandsynligvis ikke fejl af kvaliteten, hvis du vælger Yoshimura eller Akrapovic (men dem findes der selvfølgelig en del af). En IXIL Black Xtrem Short ser du derimod ikke ret mange af (endnu, men det skal nok komme).
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...