Forfatter Emne: Det blev en SV  (Læst 1196 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

KA

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Det blev en SV
« Dato: Marts 12, 2007, 09:24:46 pm »
 Hej

Jeg var inde og besøge jeres forum i efteråret, fordi jeg gik i tanker om at købe en SV1000s K4. Det har jeg nu gjort, og det er ikke så tosset :mrgreen:. Det er vist nok en pige der har haft den før, så den er blevet sænket??. Det var i hvert fald hvad forhandleren sagde. Men det havde jeg ikke tid til at høre på, for jeg skulle ud og køre :twisted:. Men nu er jeg begyndt at læse lidt i bogen med hensyn til justering af affjedringen. Jeg har det fint med at den er lidt lavere- korte ben i ved.., men har det nogen negativ indvirkning på køreegenskaberne, at den er sænket?? Jeg kan se at den står i det blødeste på gaflerne. Skal jeg bare bede forhandleren om at stille den tilbage til standard eller... Jeg var ude og fyre den lidt af idag, stille og roligt, jer er lidt rusten. Det gik fint i svingende, men jeg oplevede den som lidt ustabil, i bagenden, ved 220-30. (Det var godt nok på en elendig motorvejsstrækning...)

KA

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Det blev en SV
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2007, 10:19:30 pm »
hej der og tillykke storartet valg mht til indstilling kommer det jo nok an på hvor meget du vejer, samt hvilken type kørsel skal den mest bruges til sport eller transport, og din tidligere mc erfaring.
du skriver at den er blevet sænket er det kun bagtil eller også foran??
   

KA

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: Det blev en SV
« Svar #2 Dato: Marts 12, 2007, 10:56:57 pm »
Hej og tak
Vægten siger ca 75 kg. Den er sænket både for og bag. Jeg skal bare bruge den til at hygge mig lidt, når det er fint vejr. Min sidste cykel var en FZ 750, men det er helt tilbage i starten af '90