Nyt og hurtigere (x133) SD-kort og lidt lavere opløsning hjalp lidt på kvaliteten.
Samtidtig fandt jeg ud af at kameraet sidder og rasler en smule i beslaget, hvilket giver en knirkende lyd.
Det har jeg stygt mistænkt for at være hoverårsag til den sindsygt dårlige lydkvalitet jeg har lidt under fra start.
Her er gårsdagens test tur i det Ladeplads'ske
I morgen bliver det testet på Knutstorp, så får vi se om jeg kan få lidt ordentlig lyd på
Syntes altså stadig ikke at fartfornemmelsen er der på det kamera.. sorry..
det er som om at det ikke kører flydende og i den fart der burde være (som om frameraten er for lav, selvom der står den kører 25 fps). Eller er det bare B2 der kører morfar kørsel ? (dog tror jeg ikke på sidst nævnte )
Mener selv at fartfornemmelsen og billedopdatering er i det rette forhold, ved eks dette klip
www.peets.dk/min/114_web.wmv som er optaget med et bulletcam (venligst udlejet af Rune ) og optaget ned på et mit DV-cam. Bevares.. det er noget dyrere setup hvis man skal ud og anskaffe sig alt grejet, men resultatet holder altså rigtig godt.
Jeg ville godt nok blive ked hvis jeg kastede penge efter et cam der ikke helt levede op til mine forventninger, godt nok er det billigt, men hvis man føler at pengene er spildt, ja så er det jo stadig ufedt.
Ville bare pointere det overfor evt. andre interesserede købere af det kamera - i tilfælde af at der er nogen der ikke lige har bidt mærke i at "fart fornemmelsen" ikke er med. Nu er jeg måske mere kræsen hvad angår billede og lydkvalitet, end andre måske er.. hehe, så vurder selv om du kan leve med det
ingen hån, ingen dårlige intentioner, kun til oplysning for dem som vil kaste sig ud i onboard video