Forfatter Emne: Afmontering af tændrør?  (Læst 8112 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Danzig

• Plastikrocker
Re: Afmontering af tændrør?
« Svar #15 Dato: Marts 09, 2007, 02:41:34 pm »
Ja, det var vist lidt vådt...tror han gasset lidt op og så tog koblingen
og så lagde den sig ned. Der skete vist ikke de store skader (lidt skrammer),
men surt alligevel.
I said wooho! (H. J. Simpson)

Danzig

• Plastikrocker
« Svar #16 Dato: Marts 12, 2007, 08:55:55 am »
Så er SVinet køreklar.
Fik skiftet tændrørene (måtte afmontere kølerslangerne for at komme til den forreste), skiftet kølervæske, oliefilter og batteri...og så startede den med drøn  :D
Så er det forår!
I said wooho! (H. J. Simpson)

Bongers

• Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • Halvtids dum !!
« Svar #17 Dato: Marts 16, 2007, 04:18:39 pm »
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål   :oops:  (ved godt jeg lærte det første år - men er langt fra min manual, og så er det vist røget ud af mit hovede  :shock: og ved godt det er spamm.....)

På tændrørskapperne er der en pil, hvilken verdenshjørne skal den pege mod ??

og som bonus spørgsmål har jeg også følgende: Hvad skal dæktrykket være  ?? Og er jeg den eneste spade der "graver" sted ud af mine dæk ??
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Damage

• Gæst
« Svar #18 Dato: Marts 16, 2007, 04:47:00 pm »
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål   :oops:  (ved godt jeg lærte det første år - men er langt fra min manual, og så er det vist røget ud af mit hovede  :shock: og ved godt det er spamm.....)

På tændrørskapperne er der en pil, hvilken verdenshjørne skal den pege mod ??

og som bonus spørgsmål har jeg også følgende: Hvad skal dæktrykket være  ?? Og er jeg den eneste spade der "graver" sted ud af mine dæk ??

Pilene skal pege mod udstødningen.

Dæk tryk skal nok være 2.50 bar på forhjulet og 2.50 bar på baghjulet ved normal kørsel, 2.90 bar ved høj fart eller tungt læs.

"Og er jeg den eneste spade der "graver" sted ud af mine dæk ??"...jeg kan ikke rigtig forstå dit spørgsmål.  :undecided:

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #19 Dato: Marts 16, 2007, 07:52:03 pm »
"Og er jeg den eneste spade der "graver" sted ud af mine dæk ??"...jeg kan ikke rigtig forstå dit spørgsmål.  :undecided:
jeg tror Bongers mente sten - og nej! Dem har jeg også møjsommeligt pillet ud af dækkene
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bongers

• Sandt SVin
  • Halvtids dum !!
« Svar #20 Dato: Marts 17, 2007, 09:04:41 am »
Jeg tror også han mener sten   :wink:  Det er jo en dejlig hobby !!

Mod udstødningen - tolker jeg som værende "hullet" i hver cylinder, og ikke højre side af cyklen  :?

Tak for svarene
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #21 Dato: Marts 17, 2007, 09:23:59 am »
og som bonus spørgsmål har jeg også følgende: Hvad skal dæktrykket være  ??
Dæk tryk skal nok være 2.50 bar på forhjulet og 2.50 bar på baghjulet ved normal kørsel, 2.90 bar ved høj fart eller tungt læs.

Bongers' cykel er "kun" en 650'er, så der skal 2,25bar i forhjulet og 2,50bar i baghjulet. Det er kun fede mennesker som har brug for ekstra bøf til at trække sig selv og deres tunge cykler, som også har brug for ekstra luft for ikke at køre på fælgkanterne  :lmao: :lmao: :wink: :wink: :wink:

:orkester: Nælz, Singapore :afro:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Bongers

• Sandt SVin
  • Halvtids dum !!
« Svar #22 Dato: Marts 18, 2007, 09:46:55 am »
og som bonus spørgsmål har jeg også følgende: Hvad skal dæktrykket være  ??

Bongers' cykel er "kun" en 650'er, så der skal 2,25bar i forhjulet og 2,50bar i baghjulet. Det er kun fede mennesker som har brug for ekstra bøf til at trække sig selv og deres tunge cykler, som også har brug for ekstra luft for ikke at køre på fælgkanterne  :lmao: :lmao: :wink: :wink: :wink:

:orkester: Nælz, Singapore :afro:

Tak Niels - Nu er jeg hverken fed eller køre stærkt :? :? og det er ikke en "kun"  :club: