Forfatter Emne: Fællestur til Ungdomshuset - husk boldtræ!  (Læst 3974 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Fællestur til Ungdomshuset - husk boldtræ!
« Dato: Marts 03, 2007, 09:27:58 am »
Hej,

Nogen der er friske på en fællestur til Ungdomshuset?, det ender jo med at vi ikke kan få lov til at åbne bakken fordi at politiet skal
afspadsere de 1236482734timer som de har i overarbejde.. (Samt at de måske stadig kæmper derinde til den tid)

DØD ved kølle!!!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Kondi

• Sandt SVin
Re: Fællestur til Ungdomshuset - husk boldtræ!
« Svar #1 Dato: Marts 03, 2007, 10:15:56 am »
Ja, lava i mund ad tragt..!

Det er ganske trist, at man bor side om side med infantile og ganske lavtstillede objekter af den dimension, der tilsyneladende har misforstået hele pointen med et demokratisk retssamfund. Der er absolut intet tilovers for de tåber! Det er uhyggeligt at forældrene til disse utilrettede unge mennesker står fuldstændigt følelseskolde og passive - og samtidig vælger at bebrejde både politi og politikere for de voldelige optøjer. Æblet falder sjældent langt fra stammen...   geeez.

Det er ligeså skræmmende at se "fråden om munden" på medierne. De har jo ventet i måååneder på denne begivenhed, så de endelig kunne komme ud og være i brændpunktet. Det var skræmmende synligt så meget de elskede det... Væltede ubeskyttet rundt mellem politi og demonstranter, som nærmest hellige individer, og formåede op til flere gange at gå i vejen for politiets mandskab og udstyr. Bebrejdede situationen som værende ude af kontrol konstant, selvom der var forholdsvis roligt... De ville bare piske en stemning op. Ingen tvivl om at det i demonstranternes øjne kunne virke legalt at smadre byen, når selv medierne var midt i kampene. Det var jo dét de ville se! Klamt! Når Lene Espersen ligefrem maner til besindighed overfor medierne, så er den pænt gal. Skam jer!

De eneste der fortjener stående bifald og roser - er politiet... Absolut verdenselite!  :police:

Lidt brok fra morgenstunden - bosiddende 200m fra ungdomshuset, og skal atter engang vænne mig til at færdes i en "skraldespand". Da Bronx...
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #2 Dato: Marts 03, 2007, 10:40:24 am »
Hej,

Nogen der er friske på en fællestur til Ungdomshuset?, det ender jo med at vi ikke kan få lov til at åbne bakken fordi at politiet skal
afspadsere de 1236482734timer som de har i overarbejde.. (Samt at de måske stadig kæmper derinde til den tid)

DØD ved kølle!!!

Hvad vil du med det her indlæg Jesper...??? Du bor i nordsjælland og oplever vel næppe gadekampe i dit hood. Jeg vil gerne slå fast, at jeg tager afstand fra volden og ødelæggelserne, og jeg føler med beboerne på Nørrebro, de forretningsdrivende og politiet!! Det skal der ikke herske tvivl om. Men hvis du laver dette indlæg for at brokke dig over, at du ikke får lov at åbne Bakken, så bør du vel også lave et om at vi skal tage ind og smadre dem hos DMI, hvis de lover dårligt vejr... Eller hvad med om vi smadrede de pædofile fra Tøndersagen. Det er sgu da en sag, vi alle burde have samme mening om!!! Eller start i egne rækker og smadr en rocker, for at give os så dårligt et ry...
Folk der opfordrer til vold i forbindelse med Ungdomshuset, er ikke meget kløgtigere end de autonome... Lad dog politiet gøre deres job, og bland jer udenom!! Men hvis i beslutter jer for at lave en tur derind, så skriv lige... Jeg vil gerne nå at få et sidste billede af jer, før de ommøblerer jeres ansigter.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Marts 03, 2007, 01:42:15 pm »
Svea, Det er så dejligt at du altid skal komme efter mig når jeg åbner munden.. - sjovt nok er du ikke ret aktiv på andre tidpunkter.. - nå, nok om det..

Ja, jeg har heldigvis bosat mig langt væk fra de tabere.. - den slags skal mine børn ikke have lov at vokse op i..

Kondi>Ja, det er et flot stykke arbejde Politiet gør. (dog mener min far ikke at det er sjovt at skulle på job søndag kl. 07 pga. de tosser)

Så store dronning Svea, undskyld at jeg bragte det på bane.. - slet det endelig hvis det ikke behager fruen.. :)
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

Jesper Jensen

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Marts 03, 2007, 01:49:20 pm »
Ps. det første indlæg kunne man tage med en smule ironi hvis man kender mig...
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

kim r

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Marts 03, 2007, 01:53:45 pm »
Nok ikke ret mange der ville tage det så tungt når man ved det er et Dolpf udtryk, men hvis det var mine knægte der tossede rundt derinde SÅH :whipped: :D

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #6 Dato: Marts 03, 2007, 02:19:26 pm »
Nogle af journalisterne burde måske også lige have en opsang... http://www.youtube.com/watch?v=9X-rRWhFRK8 de opfører sig fandme som gribbe :puke:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Der Frank

• Plastikrocker
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
« Svar #7 Dato: Marts 03, 2007, 02:44:25 pm »
Hmm....Hvis der er et par stykker, der har enormt meget brug for at se ting brænde, vil jeg da opfordre dem til at komme til vores koncert i Pumpehuset i stedet. Så kan folk i København få lidt fred, og vi bliver glade for at få flere mennesker til koncerten! Og vi har endda tilladelse til at sætte ild til ting 8)

Ha' en forhåbentlig fredelig weekend!

/der Frank

www.rammstein-jam.dk

GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #8 Dato: Marts 03, 2007, 03:05:44 pm »
Som en anden nabo til ungdomshuset vil jeg også sige at jeg desværre har mistet al den sympati jeg havde for deres sag på grund af deres metoder.... At sætte ild på en børnehave og smadre en skole/gymnasie er utilgiveligt!!!

DØD VED KØLLE!!!!

Bort set fra det så har Der Frank en god pointe!

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Drlund

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Marts 03, 2007, 03:58:39 pm »
Nu er jeg ikke direkte nabo til ungdomshuset, men alligevel slap vi ikke for deres gøgl i vores gade i nat:
Er sku glad for at jeg endnu ikke har taget dyret hjem! :club: :club:
« Senest Redigeret: Marts 03, 2007, 04:27:39 pm af Drlund »
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

onkel anders

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: Marts 03, 2007, 09:57:12 pm »
vil bare sige at samtlige af disse unge mennske som deltager i de optøjer der nu er, burde få stillet et erstatnings krav på alle de ødelæggelser der er. hvad f..... sker der oven i hovedet på dem som sætter ild til folks biler???

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #11 Dato: Marts 03, 2007, 10:08:37 pm »
Bor langt fra nørre bronx, men derfor kan man jo godt have en mening til tingene...

Vil så gerne holde med de unge. Mener så afgjort de skal have et sted de kan holde til, men når de laver så meget revage er det svært at tale for deres sag. Høre jo ingen steder henne at kaste med sten, sætte ild til affald og biler og alt det andet lort de går og laver...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #12 Dato: Marts 04, 2007, 11:44:06 am »
Engang havde vi et indlæg på forum om dyremishandling og folks stillingtagen til dette. Emnet blev slettet, da vi ikke er det rette sted at debatere dette. Grunden til, at dette emne hidser mig op er, at det til dels er politisk og vi har delte meninger. Beklager hvis nogen har følt sig ramt.

Du føler dig åbenbart chikaneret af mig JJ. Det kan kun undre mig, at du ikke har sendt mig en PM eller rettet henvendelse til en Admin, der har mulighed for at banne min profil. At du mener, at jeg ikk er særlig aktiv på andre områder end at køre hetz mod dig, må jeg jo så tage til efterretning. Jeg har skrevet over 1000 indlæg, og hvis du mener de fleste har været mod dig, ja så må jeg sgu ransage mit formål og nytte herinde, og trække mig lidt tilbage. Det skal nok glæde andre end dig  :wink:

Ses på vejene folkens...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #13 Dato: Marts 04, 2007, 02:34:49 pm »
Sidste nyt fra EB... Nørrebro's indbyggere slår igen:

'I Møllegade har nogle aktivister fået tæsk, samt fjernet deres bukser at lokale beboere, som ikke vil finde sig i mere vold og ballade. Nørrebro har fået nok af ballademagere.'

SEJT!!!!  :club:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #14 Dato: Marts 04, 2007, 02:45:53 pm »
Sidste nyt fra EB... Nørrebro's indbyggere slår igen:

'I Møllegade har nogle aktivister fået tæsk, samt fjernet deres bukser at lokale beboere, som ikke vil finde sig i mere vold og ballade. Nørrebro har fået nok af ballademagere.'

SEJT!!!!  :club:
Haha, wtf! Fjernet bukserne?! :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her