Forfatter Emne: Fællestur til Ungdomshuset - husk boldtræ!  (Læst 3977 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Fællestur til Ungdomshuset - husk boldtræ!
« Svar #15 Dato: Marts 04, 2007, 03:07:17 pm »
Sidste nyt fra EB... Nørrebro's indbyggere slår igen:

'I Møllegade har nogle aktivister fået tæsk, samt fjernet deres bukser at lokale beboere, som ikke vil finde sig i mere vold og ballade. Nørrebro har fået nok af ballademagere.'

SEJT!!!!  :club:
Haha, wtf! Fjernet bukserne?! :D

Hygge

He he he, ja!!! Min mor sagde at de også havde nævnt det i de sene nyheder igår. Der var nogle autonome som var brudt ind i gården for at tage deres containere. Deres mission var blevet opdaget af et par brede gutter som derefter havde revet dem rundt og frarøvet dem deres benklæder inden at de blev kylet ud på gaden igen. Det er satme god værkstedshumor...

Et andet eksempel på Nørrebro-beboer-autonomitet kommer fra deres egen hjemmeside modkraft.dk som skriver:

"Det forlyder flere steder fra aktivister, at de bliver mødt af rasende og aggressive bilister når de blokere trafikken, senest ved en blokade på Åboulevarden hvor flere bilister kastede med ting mod demonstranterne."

Så kan de eddersatme lære det! Sådan nogle forbandede lorteunger...

Jeg glæder mig til den dag de kommer til at blokere vejen for en hel karavane HA'ere eller Bandidos. Så skal vi rigtigt se om de så nøjes med at kaste ting eller?!?!  :club:

I forlængelse af det Hippie hansen skrev ("Vil så gerne holde med de unge") - så er jeg helt enig med ham... Denne situation er 'brand' ærgelig! Jeg ville så gerne have alt alle de smukke dimensioner af kultur og kretivitet som ånden bag Ungdomshuset bygger på kunne overskygge de seneste dages hændelser og at man dermed kunne skyde skylden på kommunen...

MEN det kan bare PÅ INGEN MÅDE retfærdiggøres at de skal gennemtvinge deres egen agenda på bekostning af beboere, handlende, børn, danmark og københavns omdømme, skatteydernes penge, mit gode humør, folks tryghedsfølelse, politiets overarbejdstimer, landets love, politisk stemning og flertal - og så ved hjælp af vold???

GLEM DET fuckers - jeg har intet til ovrs for de voldelige elementer fra dette miljø. Må de drukne i skold hed knippelsuppe - så betaler jeg gerne mine fartbøder med et smil på læberne i det jeg ved at pengene går til et godt formål.

Policen gør for en gangs skyld et godt stykke arbejde - ikke mindst et som jeg er glad for at jeg ikke skal gøre!  :police:  :club:

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rask

• Sandt SVin
Re: Fællestur til Ungdomshuset - husk boldtræ!
« Svar #16 Dato: Marts 04, 2007, 07:57:15 pm »
Total voldeligt forum  :shock:

Stor opbakning til  :police: for den gode indsats ved ungdomshuset (og hold jer så fra det sønderjyske vej-net  :mrgreen:).

Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003