Forfatter Emne: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding  (Læst 3822 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

holmgaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Dato: Februar 27, 2007, 11:16:41 am »
Hey. Min kæreste rigede mig op kl 8 her i morges og sagde at vores bil er blevet stjålet i nat i kolding hvor hun bor på skole hjemmet.
CEU Kolding Skovvange 28. Så hvis der skulle være nogen der har set den må i meget gerne lige ringe til mig             ( 30 25 33 87 )
Mørke blå Golf 2 diesel 5 døres fra 86. Der sad 15" alufælge og g60 kofangere på.
Den var takket helt op så hvis det er nogen der bare skal bruge den for at komme fra A til B så kan de vel næsten nå til Polen i den,   Eller skagen. Men ring venligst hvis i ser den et sted..  øv øv ingen kasko :thumbsdown:
 

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #1 Dato: Februar 27, 2007, 01:12:51 pm »
Argh... Jeg bliver sgu så harm over sådan noget. :club: :club: :club:

Den er jo nem at kende så jeg skal nok give lyd hvis den suser rundt hvor jeg færdes.

Jannik...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #2 Dato: Februar 27, 2007, 01:56:14 pm »
Ja, hvis man er snu, husker man lige at notere nummerpladen, hvis man ser den........  :hand:

Drønærgeligt! Har selv en GolfII'er uden kasko og frygter sådan en situation. Håber den bliver fundet.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

holmgaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #3 Dato: Februar 27, 2007, 04:25:16 pm »
Fundet......  :D  :D En venlig sjæl inden på VAGcars.dk havde set den stå tæt på hvor han arbejder, så han ringede og sagde at han troede det var den.
Så jeg fik fat i en anden bil og racede fra herning til kolding og kunne konstaterer at det var den. :thumbsup:

Over sigt for det der er stjålendt

1 stk 6 år gammelt forstærker med 2 afbrændte udgange.
1 stk 12" SUB 7 år gammel
2 stk JBL hattehylde højtalere 9 år gammel
Og så det værste, mine oakley solbriller, men håber på at indbo forsikringen dækker det..

Ellers skal der lige udskiftes en tændings lås som er brudt op, men mon ikk der står en gammel golf til stumper et sted. :D
Men en tak til dem som har kikket efter den. :thumbsup:

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #4 Dato: Februar 27, 2007, 04:45:17 pm »
Fantastisk!!

Der er faktisk en ophugger med "speciale" i VW lige udenfor Kolding, som nærmest har ALT i dele.. Sandsynligvis også tændingslåse. Skal lige se om jeg kan finde navnet.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #5 Dato: Februar 27, 2007, 05:24:38 pm »
Ejj hvor fedt kanon at du fik den igen :D :D :D :D
   

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #6 Dato: Februar 27, 2007, 06:30:25 pm »
SUPER LÆKKERT at høre :D :D
Anders
Suzuki GS500E 96

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #7 Dato: Februar 27, 2007, 08:58:20 pm »
Fundet......  :D  :D En venlig sjæl inden på VAGcars.dk havde set den stå tæt på hvor han arbejder, så han ringede og sagde at han troede det var den.
Så jeg fik fat i en anden bil og racede fra herning til kolding og kunne konstaterer at det var den. :thumbsup:

Over sigt for det der er stjålendt

1 stk 6 år gammelt forstærker med 2 afbrændte udgange.
1 stk 12" SUB 7 år gammel
2 stk JBL hattehylde højtalere 9 år gammel
Og så det værste, mine oakley solbriller, men håber på at indbo forsikringen dækker det..

Ellers skal der lige udskiftes en tændings lås som er brudt op, men mon ikk der står en gammel golf til stumper et sted. :D
Men en tak til dem som har kikket efter den. :thumbsup:

Husk at dine briller lå i det aflåste handskerum... ! ellers dækker indbo ikke..


Godt at den kom tilbage.. hehe, har selv præsteret at finde min egen bil engang og "stjæle" den tilbage få timer efter, inden den blev tømt for anlæg.   
Fandens heldigt, og var ret glad for at min ven gad at køre med rundt og lede efter den.
« Senest Redigeret: Februar 27, 2007, 09:00:22 pm af Luske »

holmgaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #8 Dato: Februar 27, 2007, 09:03:13 pm »
Husk at dine briller lå i det aflåste handskerum... ! ellers dækker indbo ikke..
[/quote]

Er du sikker for jeg har faktisk hørt lidt det modsatte, fik at vide at jeg ikk skulle sige at de var låst inden i begagerumme, for så ville de ikke dække. Så hed det brugs tyveri og så vil indbo ikke dække.?? :?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #9 Dato: Februar 27, 2007, 09:09:10 pm »
Husk at dine briller lå i det aflåste handskerum... ! ellers dækker indbo ikke..
Er du sikker for jeg har faktisk hørt lidt det modsatte, fik at vide at jeg ikk skulle sige at de var låst inden i begagerumme, for så ville de ikke dække. Så hed det brugs tyveri og så vil indbo ikke dække.?? :?


Dengang min kammerat havde indbrud i hans bil og vores mob. telefoner, og jakker etc. blev stjålet. Der blev det dækket af indbo, fordi de var låst inde i handskerummet og baggage rummet. 

Det er mange år siden..  kig din forsikring godt igennem, det kan være den mener noget andet. det var bare lige for at gøre opmærksom på det..  Håber du kommer godt ud af det  :D
« Senest Redigeret: Februar 27, 2007, 09:51:09 pm af Luske »

AG

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #10 Dato: Februar 27, 2007, 10:34:24 pm »
Aflåst eller ikke har ingen betydning, man må bare ikke kunne se genstande gennem ruden. :police:
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

holmgaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 59
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #11 Dato: Februar 28, 2007, 11:39:18 am »
Ja skal nok lige have det gennem læst og fundet ud af hvor det har lagt henne inden jeg snakker med forsikringen om det. Men tak får rådene. :thumbsup:

Hudson_W

  • Gæst
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #12 Dato: Februar 28, 2007, 11:52:42 am »
Rart at høre du fandt den så hurtigt.  :)

Så er det vel noget med at holde øje med den, så de ikke kommer og stripper den en gang til...   :club:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #13 Dato: Februar 28, 2007, 12:51:28 pm »
Fedt nok trods alt!!! :blink:

Vi fik engang brudt fruens Citröen Ax op for at de kunne stjæle en 10 år gammel pioneer radio... :brok:

De havde først prøvet at brække låsen i stykker, for dernest at trykke dørstolpen med et koben for at prøve at vride døren op, for til sidst at smadre ruden, med glas overalt til følge... :evil:

De er hjernedøde de mennesker der gør det... :club:

Rart at høre du fandt den så hurtigt.  :)

Så er det vel noget med at holde øje med den, så de ikke kommer og stripper den en gang til...   :club:
Har en kammerat som havde indbrud i sin Saxo sport 3 gange på 1 år, og han måtte til sidst sælge bilen for han havde ikke råd til at betale selvricikoen som var 15.000,- eller deromkring hver gang... (Han ligger nu og køre rundt i en gammel Polo 1.0 Fedt nok når man ikke selv har skyld i det) :cry:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Stjålen VW Golf 2 XZ 37348 i Nat i Kolding
« Svar #14 Dato: Februar 28, 2007, 05:59:31 pm »
Tja den kan jeg godt følge ..... 3 indbrud i min lille 206 Gti på 4 måneder .... opgav til sidst at montere noget som helst i den.... så nu er der slet ikke hverken radio eller noget som helst.....

Den ene gang havde du endda fucking stjålet min  standard gearknop......!!!!

Det værste er faktisk ikke det de stjæler, op i røven med det, men alt det de ødelægger på vej der ind.
Den ene gang havde de stjålet for lige knap 5000, og smadret for omkring det dobbelte.... opgav som sagt at montere mere, gad simpelthen ikke bruge de små 100-150 timer montering, og risikoen for at blive vippet ud af sit forsikrings selskab.

Ve den tyv jeg fanger, for han kommer til at bøde for alle de andre ....... :club:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -