Forfatter Emne: Så er der dømt grønt lys!  (Læst 2564 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Så er der dømt grønt lys!
« Dato: Februar 23, 2007, 11:18:45 am »
Genialt! Hvis det virker!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

fldahl

• Roadracer
  • the devil made me do it...
Re: Så er der dømt grønt lys!
« Svar #1 Dato: Februar 23, 2007, 11:24:45 am »
så skal vi bare lige have alle lysfyr til at lytte til den-der dims...
Nu uden tohjulet liv...

jimstar

• Plastikrocker
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
« Svar #2 Dato: Februar 23, 2007, 11:36:44 am »
Gad vide om de virker på de danske lysfyr når de er produkseret til et andet land ..

Kenny

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Februar 23, 2007, 12:25:03 pm »
 :lmao:

Legenden

• Wannabe
« Svar #4 Dato: Februar 23, 2007, 12:51:05 pm »
Hvad sker der så når der kommet en MC fra hver sin retning i lyskrydset, begge med det installeret?? Får de så bare grønt lys i begge retninger?  :undecided:  :rolleyes:

holmgaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Februar 23, 2007, 12:52:41 pm »
Hmmm kan det nu også passe  :hand:

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #6 Dato: Februar 23, 2007, 01:01:04 pm »
Nå egentligt skifter de vist ikke lyset selv!
Som jeg forstår det fortæller de bare mekanikken at nu holder der altså en "bil" og venter for rødt, så tag lige og skift ik? der er noget med at nogen følere kræver mere "jern" end der på en mc for at registrere at man er der!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Capone

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Februar 23, 2007, 01:50:51 pm »
Som jeg forstår det fortæller de bare mekanikken at nu holder der altså en "bil" og venter for rødt, så tag lige og skift ik? der er noget med at nogen følere kræver mere "jern" end der på en mc for at registrere at man er der!
 8)

Det er altså skod hvis det hænger sådan sammen. Især med alt det aluminium man efterhånden kører rundt med. :lmao:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #8 Dato: Februar 23, 2007, 02:18:55 pm »
 8)

Det er altså skod hvis det hænger sådan sammen. Især med alt det aluminium man efterhånden kører rundt med. :lmao:

Og lige præcis derfor vil folkene bag produktet have dig til at montere produktet ;) Men jeg mindes at det er et problem i bl.a. USA, men ikke DK. Her er det vidst vægten på vejbanen der registreres...

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Capone

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Februar 23, 2007, 03:28:48 pm »

Og lige præcis derfor vil folkene bag produktet have dig til at montere produktet ;) Men jeg mindes at det er et problem i bl.a. USA, men ikke DK. Her er det vidst vægten på vejbanen der registreres...

Hygge

U-magnetisk letmetal. Det var lige netop kombinationen af de to ting jeg havde i tankerne da jeg skrev at det var noget skod i lige netop det henseende. Det er da hændt at et signal ikke er skiftet hvis jeg er kommet til et kryds en sen aften. Så vægten af SVen og min spinkle korpus er åbenbart ikke altid nok til at trigge sensorerne i asfalten.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Kilosfau

• Gæst
« Svar #10 Dato: Februar 23, 2007, 07:45:55 pm »
de er hverken lysaktiverede eller vægtaktiverede, der ligger spoler i vejen som kan "mærke" når der kører en hvis masse af magnetisk materiale hen over... det skaber nemlig en spænding som fintfølende elektronik kan opfange og derved ved den at det er tid til at skifte ....  :whatever:

har snakket med forvaltningen i Esbjerg, der er nemlig flere steder hvor jeg kan risikere at holde +10 min hvis jeg altså er lovlydig nok....  :police:

han siger at normalt så er det faktisk nok at der holder en cykel men at de løbende justerer dem - med deres vejbil  :dead: som er en 3500kg ladvogn og derfor så kan det være svært at finde den helt rigtige balance så den også skifter når der kommer en MC  :puke: