Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det er da helt vildt. Bruger han den hver dag på arbejde? Ny eller gammel model?
Ja, jeg har også tænkt på om han har levet på den cykel siden han fik den. Jeg kørte 12.000 sidste sæson og syntes det var meget. Men hvis jeg ganger op kan jeg jo godt se jeg ikke kommer i nærheden.
Citat fra: holmgaard efter Februar 23, 2007, 12:30:11 pmDet er da helt vildt. Bruger han den hver dag på arbejde? Ny eller gammel model?Citat fra: Hudson_W efter Februar 23, 2007, 12:32:53 pmJa, jeg har også tænkt på om han har levet på den cykel siden han fik den. Jeg kørte 12.000 sidste sæson og syntes det var meget. Men hvis jeg ganger op kan jeg jo godt se jeg ikke kommer i nærheden.Jeg har ikke levet på den ! Man sover af helvede til på en SV Men 2x75 Km i hverdagene, plus en masse for sjov kørsel, ca ni måneder om året, giver en hel det
Jeg blev lidt nysgerrig og begyndte at lede efter andre med problemet, og stødte på dette:Fra: http://www.sv650.org/sv_feb00.htm (det nederste afsnit på siden)
...er det samme fejl som Freddy og Søren havde som linket omtaler ??
Citat fra: slowhand30 efter Februar 24, 2007, 12:37:36 am...er det samme fejl som Freddy og Søren havde som linket omtaler ??Det lader det til.
Det lader det til. Som de skriver: "...can reduce the oil pump's ability to provide adequate lubrication to the crankshaft bearings during operation at high engine RPM. Lack of lubrication can cause damage to the crankshaft bearings..."
Citat fra: Freddy efter Februar 24, 2007, 12:48:43 amDet lader det til. Som de skriver: "...can reduce the oil pump's ability to provide adequate lubrication to the crankshaft bearings during operation at high engine RPM. Lack of lubrication can cause damage to the crankshaft bearings..."Hvor skriver de det? Link, bitte
Det lyder jo som et ubehageligt problem, især nu da je overhovedet ikke har været ude og køre på min SV 650S K6 endnu.Er der ikke nogle der ved hvor omfattende dette problem er og om det evt er blevet løst ???