Hej...
Er der nogle der kan sige mig om stillet er det sammen på en SV650S og SV1000S , og hvad med fuldkåbesiderne er det også det samme ?
Jeg er i det sted at jeg har købt 2 kåbesider og har opdaget at der står SV650 ved det øje der sidder bag ved topkåben men umidlbart ser de ud til at passe fint, det skal jo så lige siges at jeg mangler de 2 kåbe beslag der sidder på stillet og det er så der problemerne starter da det ikke er lykkes mig at finde nogle steder hvor de kan købes.
I dag har jeg så fundet en mulig løsning,. da jeg har fundet nogler crash pads fra R&G , der følger nemlig kåbe beslag med, men på kj´s side var der kun til SV650S med fuldkåbe, så jeg ringede til dem og de undersøgte sagen og ringede tilbage og siger at det ser ud til at de ikke passer på Sv1000S og at jeg ikke kan få dem til SV1000S ( hvilket jeg ikke kan forstå) men det må detr være nogle der ved her på siden ???
http://www.kjmotorcykler.dk/product.asp?product=944&sub=195&page=1Håber i er nogle der har lidt erfaringer på dette område og kan hjælpe mig lidt på vej, så jeg kan blive færdig med mit projekt...