Forfatter Emne: Hyosung GT  (Læst 2732 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Hyosung GT
« Dato: Februar 20, 2007, 04:57:03 pm »
Damn..  indimellem har ens fordomme det godt nok med at holde stik (her er det fordomme mod Korea og Kineser "MC'ere")

Prøv lige at læse under Bemærkninger på hans cykel..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6406

Han skriver de minusser der pt har været ved den..    :shock:   (det var vel nok godt at han sparede de 20.000 eller hvad der nu er i pris forskel mellem en SV650 og Hyosung GT  :lmao: :lmao: )

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
Re: Hyosung GT
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2007, 05:08:52 pm »
JA DET STÅR JO PÅ TANKEN!!! EN STOR FEJL :mrgreen: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Kenny

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Februar 20, 2007, 05:22:59 pm »
Endnu et bevis på, man kan spare for meget  :lmao:

bach

• Plastikrocker
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
« Svar #3 Dato: Februar 20, 2007, 05:32:43 pm »

Mon han er glad for, at han har sparet nogle få basse øre :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Rask

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2007, 08:22:09 pm »
I et øjebliks sindsforviring kiggede jeg engang på en Hoyuioisisn (eller hvordan det nu staves)  :huh:

Jeg siger bare: Dårlig svejsninger på stel, forskellige slags lys i instrumenterne, dårlig lakering osv - øv  :thumbsdown:.

Hmm, men den er jo selvfølgelig også billigere - jeg faldt bare ikke for det, men det er jo smag og behag  :wink:.
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2007, 08:38:44 pm »
De ting han har skrevet i bemærkninger, må bare ikke ske for en ny mc (med mindre man behandler den som ens første 2-3 knallerter :mrgreen:)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Canidae

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2007, 10:18:44 pm »
Jeg købte selv en helt ny SV i 2005 og har ikke haft nogen som helst problemer eller småfejl, hvad med jer???
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Februar 20, 2007, 11:17:14 pm »
iiirk.. !!

ja okey..  den første model var de sgu godt nok ikke heldig med.. -den fik nogle drøje hug !  ..men det her er jo den "opdaterede" model... ??

ja, altså..  dækket der er slidt ned hurtigt, har meget lidt med cyklen at gøre.. måske kunne bedre affjedring gøre en rimelig forskel..
 men kæden og indsugnings-gummiet skulle MEGET gerne holde lidt længere..   :wink:

indtil videre holder jeg lidt fat i den gamle røde..  den er vist også afprøvet LAMMETÆVET efterhånden.   :blink:
« Senest Redigeret: Februar 21, 2007, 01:55:09 pm af nyg »
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Februar 21, 2007, 09:36:23 am »
ja okey..  den første model var de sgu godt nok ikke heldig med.. -den fik nogle drøje hug !  ..men det her er jo den "opdaterede" model... ??

ja, altså..  dækket der er slidt ned hurtigt, har meget lidt med cyklen at gøre.. måske kunne bedre affjedring gøre en rimelig forskel..
 men kæden og indsugnings-gummiet skulle MEGET gerne holde lidt længere..   :wink:

indtil videre holder jeg lidt fat i den gamle røde..  den er vist også afprøvet efterhånden.   :blink:

Njet.. Der står det er en 2004 indregistreret første gang 2006.. Dækkene kan han nok ikke brokke sig over - det er nok som det skal være :)

Men.. Kæde efter 1700? Mon han selv har strammet kæde? ("pliiiiing" ja, nu er den godt stram :) )
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Kristensen

• Søndagskører
  • **
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
« Svar #9 Dato: Februar 21, 2007, 01:39:46 pm »
Hej,

En af mine venner har sådan én Hyo GT. Han købte den sidste år og har vidst kørt omkring 4000 km på den nu. Han har ikke oplevet nogle af de nævnte problemer (endnu)...  :wink: Den er heller ikke begyndt at ruste som jeg har set andre har skrevet.

Jeg har prøvet den et par gange og må sige at gearet og bremserne ikke er noget at klappe i hænderne over. Tværtimod synes jeg at begge dele virker meget billigt  :thumbsdown:

Jeg ville ikke selv købe den, men må da alligevel indrømme at den er meget sjovere at køre på end en GS500, der vidst nok koster det samme fra ny.

Konklusion: Lån nogle flere penge og køb en SV!  :lol:

Kenny

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Februar 21, 2007, 05:14:48 pm »
Tydeligt manden ikke kan køre mc, man slider ikke klodserne bagpå ned efter 4100 km, med mindre det er derfor han også har skiftet bagdæk, fedt og blokere jo  :lmao: :lmao:

holmgaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: Februar 22, 2007, 12:33:57 pm »
Har set ved firmaet Brøderne Jensen i Horsens at de hænger dem op i en galje, drukner dem i et vandtrug osv. til udstilling, skræk og advarsel om at man ikke skal købe sådan noget L...  :thumbsup:  :thumbsup:

slowhand30

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: Februar 23, 2007, 06:26:52 pm »
Det er ikke Hoysung (koreaner) de hænger op hos Brdr Jensen men kineser cykler...Bare en lille rettelse  :D