Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
det ville jo selvfølgelig være det nemmeste og har jo også selv et glas liggende. tænke tænke er det en større omgang og lave de beslag?? eller følger de med jannik
Citat fra: scar efter Februar 22, 2007, 09:46:58 pmdet ville jo selvfølgelig være det nemmeste og har jo også selv et glas liggende. tænke tænke er det en større omgang og lave de beslag?? eller følger de med jannik Hvis jeg havde mere tid ville jeg gerne tilbyde beslag også, men jeg har ikke så meget tid til "sjov og ballade" så jeg må nok hellere stoppe med at love tid i værkstedet... SRAD kåben har kåbeglas på. Det er K1´eren der ikke har...
På min egen tog det en dag med at pille den "gamle" kåbe af og montere den nye inkl. beslag...
hey kom lige til at tænke på dine knaster luske. hvordan gik det og hvad gjorde du?
hmm det er jo ikke så slemt. tror hellere vi lige må mødes en dag så jeg kan se varene
Jeg kom til at købe en komplet motor på ebay
Citat fra: scar efter Februar 26, 2007, 05:22:33 pmhey kom lige til at tænke på dine knaster luske. hvordan gik det og hvad gjorde du?De er til salg... Jeg kom til at købe en komplet motor på ebay .. hehe, det er nemmere. Bare kald mig doven