Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ser godt ud Luske !!vi må se hvilken farve der er hurtigst.. .. jeg er på rødt hold.. er ved at lade mentalt op til Frankrigsturen..
og når du så sætter din k1 kåbe på, så skal jeg nok aflaste dig for den gamle version. og meget gerne inden turen til prag
Citat fra: Alex efter Februar 21, 2007, 08:49:10 pmSer godt ud Luske !!vi må se hvilken farve der er hurtigst.. .. jeg er på rødt hold.. er ved at lade mentalt op til Frankrigsturen.. Jamen som du kan se er jeg på SORT hold .... (i wish... )Jeg er også ved at lade op... og selvfølgelig tømme pengepungen, på alt det skidt man skal have..
Citat fra: Luske efter Februar 21, 2007, 09:59:02 pmCitat fra: Alex efter Februar 21, 2007, 08:49:10 pmSer godt ud Luske !!vi må se hvilken farve der er hurtigst.. .. jeg er på rødt hold.. er ved at lade mentalt op til Frankrigsturen.. Jamen som du kan se er jeg på SORT hold .... (i wish... )Jeg er også ved at lade op... og selvfølgelig tømme pengepungen, på alt det skidt man skal have..Så fin den er blevet jeg hepper på dig i Frankrig
Jeg skal hurtigt få sat dig ind i hvordan man piller dækvarmere af, og hjælper cyklen og mig, op og ned af MC-løfterne
Citat fra: Luske efter Februar 21, 2007, 11:18:11 pmJeg skal hurtigt få sat dig ind i hvordan man piller dækvarmere af, og hjælper cyklen og mig, op og ned af MC-løfterne Gad jeg godt at se.
Citat fra: Jannik efter Februar 21, 2007, 11:19:29 pmCitat fra: Luske efter Februar 21, 2007, 11:18:11 pmJeg skal hurtigt få sat dig ind i hvordan man piller dækvarmere af, og hjælper cyklen og mig, op og ned af MC-løfterne Gad jeg godt at se. Funny guy hehe
Citat fra: scar efter Februar 21, 2007, 08:22:15 pmog når du så sætter din k1 kåbe på, så skal jeg nok aflaste dig for den gamle version. og meget gerne inden turen til prag Ellers har jeg også et par liggende til en tusse stykket...
mht. at sælge den gamle kåbe, så vil jeg nok lige vente lidt med det... jeg er jo en samler tænk hvis man fik brug for den en dag..men SCAR, du kan måske låne den hvis det er... det må vi lige se på..
Ellers har jeg også et par liggende til en tusse stykket...
hey det er jeg klart aftager af hvordan er standen på demhvis jannik bakker ud eller det bare er gammelt lort han har liggende
Citat fra: Jannik efter Februar 21, 2007, 11:10:26 pmEllers har jeg også et par liggende til en tusse stykket... Citat fra: scar efter Februar 21, 2007, 08:22:15 pmhey det er jeg klart aftager af hvordan er standen på demhvis jannik bakker ud eller det bare er gammelt lort han har liggende Hehe... Jeg har en liggende samme model som den på luskes mc på billederne, som er i ok stand. (model: SRAD)Så har jeg den som min havde på da jeg købte den. (Model K1 men mangler kåbeglas og kunne godt bruge lidt væv på bagsiden enkelte steder, men dog noget federe design end SRAD kåben.)http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10467 (sidste billed)Hvis du er interesseret skal de koste en tusse pr kåbe. (De ligger jo alligevel bare og fylder på værkstedet)