Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja Pipercross har en total blæret lyd.Men nu har jeg også kun prøvet det, så kan ikke rigtig svare om det lyder bedre end et KN filter...Jeg har i hvertfald kun været tilfreds med det indtil videre
Citat fra: Razz S efter Februar 19, 2007, 07:16:22 pmJa Pipercross har en total blæret lyd.Men nu har jeg også kun prøvet det, så kan ikke rigtig svare om det lyder bedre end et KN filter...Jeg har i hvertfald kun været tilfreds med det indtil videre Jeg kørte med et KN tidligere men selom jeg havde fjernet snorklen larmede den faktisk ikke. Men nu har jeg skiftet til Pipercross og det larmer rigtig meget.
Men det kan blive for meget i længden, syntes jeg...
Citat fra: nyg efter Februar 20, 2007, 08:24:11 amMen det kan blive for meget i længden, syntes jeg...X2 Jeg har boret nogle huller i lyftfilterkassen til mit K&N filter, så den får al den luft den skal bruge, men uden at den larmer som piperceoss...
Nu er I jo også ved at være nogle ældre herrer Jeg syntes det lyder fedt!!!!
Citat fra: Bill efter Februar 20, 2007, 11:09:13 amNu er I jo også ved at være nogle ældre herrer Jeg syntes det lyder fedt!!!! Farligt at lægge sig ud med 2 X admin...