Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
CAUSE WE ARE THE CHAMPIONS Men det er ingen skam at blive nr. 2
Citat fra: Bill efter Februar 19, 2007, 10:53:23 amCAUSE WE ARE THE CHAMPIONS Men det er ingen skam at blive nr. 2Second is the first looser
Citat fra: Jesper Jensen efter Februar 19, 2007, 10:55:18 amCitat fra: Bill efter Februar 19, 2007, 10:53:23 amCAUSE WE ARE THE CHAMPIONS Men det er ingen skam at blive nr. 2Second is the first looser AT VINDE ER IKKE ALT, MEN AT TABE ER INGENTING!!!!!!!!!! Ville gerne have deltaget men var indlagt til Familiefødselsdag.
Og hvis Luske havdet ryddet op efter sig ved dæktryktjek så havde Team KBH sikkert vundet løbet 5,5 sek. efter 2 timers kørsel, det er altså tæt Det var forøvrigt nogle herlige regler med strafsekunder hvis man, lavede ting forkert ved førerskifte, dæktryk og ramlen ind i dækkene
Citat fra: Olfert efter Februar 19, 2007, 01:00:41 pmOg hvis Luske havdet ryddet op efter sig ved dæktryktjek så havde Team KBH sikkert vundet løbet 5,5 sek. efter 2 timers kørsel, det er altså tæt Det var forøvrigt nogle herlige regler med strafsekunder hvis man, lavede ting forkert ved førerskifte, dæktryk og ramlen ind i dækkene Det var sgu Hønses job og rydde op !! jeg skulle jo ud og køre ! : . Faktisk sjovt at se på videoen at han ikke hørte at jeg råbte at han skulle rulle slangen ordentligt sammen - Jeg troede han havde hørt det .. sådan er det.. DET ER RACE ! og der opstår kommunikationsbrister når det går rigtig stærkt
Citat fra: Luske efter Februar 19, 2007, 01:03:10 pmCitat fra: Olfert efter Februar 19, 2007, 01:00:41 pmOg hvis Luske havdet ryddet op efter sig ved dæktryktjek så havde Team KBH sikkert vundet løbet 5,5 sek. efter 2 timers kørsel, det er altså tæt Det var forøvrigt nogle herlige regler med strafsekunder hvis man, lavede ting forkert ved førerskifte, dæktryk og ramlen ind i dækkene Det var sgu Hønses job og rydde op !! jeg skulle jo ud og køre ! : . Faktisk sjovt at se på videoen at han ikke hørte at jeg råbte at han skulle rulle slangen ordentligt sammen - Jeg troede han havde hørt det .. sådan er det.. DET ER RACE ! og der opstår kommunikationsbrister når det går rigtig stærkt Ja, det skete jo så for selv de bedste men det var jo godt at de andre semi proffer kunne tage ved lærer Sådan en fejl sker ikke igen
Citat fra: Hønse efter Februar 19, 2007, 10:57:30 pmCitat fra: Luske efter Februar 19, 2007, 01:03:10 pmCitat fra: Olfert efter Februar 19, 2007, 01:00:41 pmOg hvis Luske havdet ryddet op efter sig ved dæktryktjek så havde Team KBH sikkert vundet løbet 5,5 sek. efter 2 timers kørsel, det er altså tæt Det var forøvrigt nogle herlige regler med strafsekunder hvis man, lavede ting forkert ved førerskifte, dæktryk og ramlen ind i dækkene Det var sgu Hønses job og rydde op !! jeg skulle jo ud og køre ! : . Faktisk sjovt at se på videoen at han ikke hørte at jeg råbte at han skulle rulle slangen ordentligt sammen - Jeg troede han havde hørt det .. sådan er det.. DET ER RACE ! og der opstår kommunikationsbrister når det går rigtig stærkt Ja, det skete jo så for selv de bedste men det var jo godt at de andre semi proffer kunne tage ved lærer Sådan en fejl sker ikke igen Næste gang har vi helt styr på kommando vejene.. så kan de bare komme an !
Ja MCist og go-cart har jo ikke meget med hinanden at gøre... Jeg blev nr. 2 til pocketbike i lørdags i Esbjerg Gocart Center...350,- for 2 timer og jeg skal love for at man er smadret bagefter men oki, gocart er da meget sjovt