Forfatter Emne: Se mit nye lokum....  (Læst 2657 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
Se mit nye lokum....
« Dato: Februar 17, 2007, 09:48:16 pm »
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Mikkel

• Plastikrocker
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Se mit nye lokum....
« Svar #1 Dato: Februar 17, 2007, 10:00:52 pm »
Flot !

Men har du overvejet at sætte en anden kåbe på ? Synes den er lige standard nok  :lol:
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Februar 17, 2007, 11:08:01 pm »
 :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Morten L

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 17, 2007, 11:10:44 pm »
Har du haft noget i klemme i dit tidligere lokumsbræt, som du ikke har fortalt om  :mrgreen: :mrgreen:

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #4 Dato: Februar 17, 2007, 11:33:01 pm »
Har du haft noget i klemme i dit tidligere lokumsbræt, som du ikke har fortalt om  :mrgreen: :mrgreen:

Ja!!!!  og jeg har IKKE korte ben!!!    :lmao: :lmao: :lmao:

SørenG

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #5 Dato: Februar 18, 2007, 12:50:39 am »
Jævnt smart detalje. Hvis det er det nye das fra IFÖ, så stopper det ikke der. Oppe ved skylleknappen skulle der være en lille låge ned til et rum, som er i forbindelse med cisternen. Deri kan man lægge en duftblok, som udover den friske duft også indeholder noget anti-kalk, så man slipper for de brune kalkrande i kummen.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Kenny

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Februar 18, 2007, 06:32:43 am »
 :lmao: :lmao:

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #7 Dato: Februar 18, 2007, 09:03:51 am »
Jævnt smart detalje. Hvis det er det nye das fra IFÖ, så stopper det ikke der. Oppe ved skylleknappen skulle der være en lille låge ned til et rum, som er i forbindelse med cisternen. Deri kan man lægge en duftblok, som udover den friske duft også indeholder noget anti-kalk, så man slipper for de brune kalkrande i kummen.

Ja man indsætter en lille blå duftstang. Det gør godt nok vandet en anelse blåt men det dufter fint og JA skulle hjælpe med kalkaflejringer. Samtidig er toilettet i rengøringsvenligt design, likket med få vandrette flader.

SørenG

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Februar 18, 2007, 09:22:34 am »
:lmao: :lmao:
Tillykke med din nye stol i læseværelset...  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #9 Dato: Februar 19, 2007, 10:06:50 am »
Frække detaljer  :lol:  :respekt:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #10 Dato: Februar 19, 2007, 02:50:58 pm »
Ku man ikke også få en model der lige så stille klappede sædet op???
Uanset hvad jeg har prøvet er det komplot umuligt at lære kæresten at slå brædtet op efter brug!!!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #11 Dato: Februar 20, 2007, 12:38:48 am »

Ja man indsætter en lille blå duftstang. Det gør godt nok vandet en anelse blåt men det dufter fint og JA skulle hjælpe med kalkaflejringer. Samtidig er toilettet i rengøringsvenligt design, likket med få vandrette flader.

SørenG

Lyder cool.. jeg skal nok også snart have ny potte i forbindelse med ny faldstamme.. måske man skulle overveje det du har købt.. Der er jo ikke noget der sælger som ordet "vedligeholdesfrit", hvad hedder modellen ?   og "Hva' Kostern ??"  med/ uden afgift ??  :D

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #12 Dato: Februar 20, 2007, 07:44:43 am »
Lyder cool.. jeg skal nok også snart have ny potte i forbindelse med ny faldstamme.. måske man skulle overveje det du har købt.. Der er jo ikke noget der sælger som ordet "vedligeholdesfrit", hvad hedder modellen ?   og "Hva' Kostern ??"  med/ uden afgift ??  :D
Den hedder åbenbart Ifö Sign Art. http://www.ifosanitar.com/?id=294&prodID=20429

En hurtig søgning gav dette resultat: http://www.netshop-vvs.dk/Default.aspx?tabid=6886&ProductID=1e705aee-ac67-4ad3-a9e3-125502909c85
Til priser fra 3.237,-
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #13 Dato: Februar 20, 2007, 11:19:46 am »
og så følger der jo ikke sæde med, pris: kr. 1058,- for Pressalit, der er klart pænere end Ifös eget Sign Art sæde.

http://www.netshop-vvs.dk/Default.aspx?tabid=6886&ProductID=d09a3ff0-8fc4-45c8-9ec5-4aa91d5b340c

SørenG