Yes, så er der kommet kåbeglas fra mc-direct
Nu venter der kun monteringen........og så har jeg et spørgsmål..:
Hvordan tager jeg det originale kåbeglas af?
jeg har læst en mont.vejledning herinde til en gammel-model-SV at gummibøsningerne skal lirkes ud. Gælder det også for min nye K4? eller hur
En venlig sjæl som kan komme med en udførlig vejledning?
Skulle tage det af min k3 model, og det endte faktisk med at jeg pilede hele fronten af den, med lygter og kåbe, syntes ikk lige at der var en nemmere måde. Der sidder nogle gummi bøsninger/ styr som du kan se hvis du tager de to sorte dækler af som sidder lige bag ved pos. pærene i hver side af, så fronten skal hives frem af ud af dem når den bliver afmonteret. Så sidder der et sort stykke plastik på tværs under kåben, den skal du også have af, der sidder nogle skruer inde bag ved det som skal af.
Side spejlene skal også afmonteres. Resten af skruerne som der sidder giver lidt sig selv for at få det hele af.
Alt eletronik bliver afmonteret i et stik som lige kan tages af når du trækker kåben lidt ud af gummi bøsningerne.
Håber ikk det lyder alt for forvirende, jeg brugte 5-10 min på at pille det af. Grunde til at jeg tog det hele af var også fordi jeg ikke kunne få mine forlygte pærer til at sidde ordenligt.
Held og lykke med udskiftningen