Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis det ikke er hendes, hvis er det så??? Det er ikk min i hvert fald!!! Jeg låner den aldrig ud til den slags formål
Hmm... er det bare mig eller se hendes "biiip" fake ud??
Citat fra: Bill efter Februar 15, 2007, 10:34:00 pmHmm... er det bare mig eller se hendes "biiip" fake ud??Ikke for at ødelægge det for nogle, men det er det ikke bare fordi hun har tøj på forneden? Hygge
Derudover vil jeg selv bestemme hvornår jeg vil se BIIIIIIIIP og ikke når folk svinger een til det.
Citat fra: Majse efter Februar 17, 2007, 11:35:12 amDerudover vil jeg selv bestemme hvornår jeg vil se BIIIIIIIIP og ikke når folk svinger een til det.Jamen "når folk svinger", er det så ikke netop når folk mødes for at veksle lidt mellem "hinandens"?
Citat fra: Mads efter Februar 17, 2007, 11:12:13 amCitat fra: Bill efter Februar 15, 2007, 10:34:00 pmHmm... er det bare mig eller se hendes "biiip" fake ud??Ikke for at ødelægge det for nogle, men det er det ikke bare fordi hun har tøj på forneden? HyggeSpørger du om hun har tøj på forneden ???? Mads hvor er du lige fra - det er da ret tydeligt hvad der bliver vist..
Jeg fatter ikke billede nr. 3 - hvad er det?Den slags har vi ikke i Sønderjylland
Citat fra: Majse efter Februar 17, 2007, 11:35:12 amCitat fra: Mads efter Februar 17, 2007, 11:12:13 amCitat fra: Bill efter Februar 15, 2007, 10:34:00 pmHmm... er det bare mig eller se hendes "biiip" fake ud??Ikke for at ødelægge det for nogle, men det er det ikke bare fordi hun har tøj på forneden? HyggeSpørger du om hun har tøj på forneden ???? Mads hvor er du lige fra - det er da ret tydeligt hvad der bliver vist.. Jylland Ej, men jeg synes, lige som Bill, altså at der er ét eller andet som ser forkert ud.. Hygge
Det kan godt være, at den ser mærkelig ud, men jeg er sikker på, at den thailandske kirurg har gjort det bedste han kunne for at lave den. Og når "hun" nu har betalt for den i dyre domme, så lad hende da vise den frem Citat fra: Rask efter Februar 16, 2007, 09:39:37 pmJeg fatter ikke billede nr. 3 - hvad er det?Den slags har vi ikke i Sønderjylland Det er et spejl Vi bruger dem på sjælland til at se os selv i... I skulle prøve det!! Jeg lover dig, at det hverken stjæler din sjæl eller påkalder Candyman eller noget andet
Citat fra: SVea efter Februar 17, 2007, 12:45:34 pmDet kan godt være, at den ser mærkelig ud, men jeg er sikker på, at den thailandske kirurg har gjort det bedste han kunne for at lave den. Og når "hun" nu har betalt for den i dyre domme, så lad hende da vise den frem Citat fra: Rask efter Februar 16, 2007, 09:39:37 pmJeg fatter ikke billede nr. 3 - hvad er det?Den slags har vi ikke i Sønderjylland Det er et spejl Vi bruger dem på sjælland til at se os selv i... I skulle prøve det!! Jeg lover dig, at det hverken stjæler din sjæl eller påkalder Candyman eller noget andet Det var ikke spejlet jeg var i tvil om... Det var det andet snask.. Det er da bare et rødt tæppe........
Men jeg kan da godt forstå at man må tage andre metoder i hånden når man ikke har udseedet med sig..