Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Majse efter Februar 17, 2007, 11:35:12 amMen jeg kan da godt forstå at man må tage andre metoder i hånden når man ikke har udseedet med sig.. Syntes nu hun er meget lidt grim...
Men jeg kan da godt forstå at man må tage andre metoder i hånden når man ikke har udseedet med sig..
Jeg fatter ikke billede nr. 3 - hvad er det?Den slags har vi ikke i Sønderjylland
Hmmmde billeder ku ha været meget værre!! De ku ha været fra en skotsk mc.messe!
Citat fra: Jannik efter Februar 19, 2007, 03:15:44 pmCitat fra: Majse efter Februar 17, 2007, 11:35:12 amMen jeg kan da godt forstå at man må tage andre metoder i hånden når man ikke har udseedet med sig.. Syntes nu hun er meget lidt grim... ... og meget lidt klam, faktisk rimelig fræk hvis du spørger mig, der er jo en grund til at hun bliver delt med drengene Citat fra: Rask efter Februar 16, 2007, 09:39:37 pmJeg fatter ikke billede nr. 3 - hvad er det?Den slags har vi ikke i Sønderjylland Ja det er ikke en BIIIIP som Majse meget fejlagtigt siger - Nej på rigtig dansk, her inklusiv jysk, kan det både kaldes en fillet eller et par gode bøffer og det ved I jyder sgu da godt hvad er og var billedet nu ikke allerede zoomet og trimmet, eller bedre endnu - kendte vi hende så kunne det kunne det helt sikker også fastslås hvilken af delene det var