Forfatter Emne: Dagens side 9 pige!!!  (Læst 4709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Dagens side 9 pige!!!
« Dato: Februar 08, 2007, 11:20:19 am »
så er man vist kommet ned på jorden igen
http://web.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570
   

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #1 Dato: Februar 08, 2007, 11:47:44 am »
Jeg er rystet :shock:
Og så et papparazzibillede  :rolleyes:
bare fordi hun skal giftes, ak ja, der sker sku ikke meget her i DK når en X-prinsesse kan ryde forsider og  fylde radioavisen, bare fordi hun skal giftes  :rolleyes: :rolleyes:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #2 Dato: Februar 08, 2007, 07:06:30 pm »
Nedtur  :cry:

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #3 Dato: Februar 08, 2007, 07:12:46 pm »
ÆVVVVVVVVVVVVVVVV :D

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #4 Dato: Februar 08, 2007, 08:16:38 pm »
Jubiii... Patter!  :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #5 Dato: Februar 08, 2007, 09:54:57 pm »
Det er satme sløjt det der !!

Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!   
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden..  og SE&HØR for den sags skyld.
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #6 Dato: Februar 09, 2007, 08:16:08 am »
Har måske set lidt mere spændende side 9 piger ?
eller er det kun mig ?
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #7 Dato: Februar 09, 2007, 09:29:25 am »
Det er satme sløjt det der !!

Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!   
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden..  og SE&HØR for den sags skyld.

Tror måske bare det mig, men jeg kan altså ikke se Alexandre nogen steder... Er det mon blevet fjernet billedet ????

Ok har set billedet nu, men det er dælme ikke Alexandre!!! Navn og alder er det eneste der passer på hende men det er ikke hende...  :(
« Senest Redigeret: Februar 09, 2007, 09:31:39 am af Majse »

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #8 Dato: Februar 09, 2007, 11:21:07 am »
Det er satme sløjt det der !!

Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!   
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden..  og SE&HØR for den sags skyld.

Tror måske bare det mig, men jeg kan altså ikke se Alexandre nogen steder... Er det mon blevet fjernet billedet ????

Ok har set billedet nu, men det er dælme ikke Alexandre!!! Navn og alder er det eneste der passer på hende men det er ikke hende...  :(

Det er vel også ligemeget om det er.

Jeg er med Alex - Det er fandeme dårlig stil!  Er EB løbet virkelig løbet tør for "naboens døtre" der gider smide trøjen...??
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #9 Dato: Februar 09, 2007, 01:33:18 pm »
Det er satme sløjt det der !!

Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!   
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden..  og SE&HØR for den sags skyld.

Tror måske bare det mig, men jeg kan altså ikke se Alexandre nogen steder... Er det mon blevet fjernet billedet ????

Ok har set billedet nu, men det er dælme ikke Alexandre!!! Navn og alder er det eneste der passer på hende men det er ikke hende...  :(

Det er vel også ligemeget om det er.

Jeg er med Alex - Det er fandeme dårlig stil!  Er EB løbet virkelig løbet tør for "naboens døtre" der gider smide trøjen...??

Har de været i flere år...  :innocent: :innocent: :innocent: synes da sjældent at pigerne er røvfrække....  :D

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #10 Dato: Februar 09, 2007, 02:22:54 pm »
Det er satme sløjt det der !!

Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!   
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden..  og SE&HØR for den sags skyld.

Tror måske bare det mig, men jeg kan altså ikke se Alexandre nogen steder... Er det mon blevet fjernet billedet ????

Ok har set billedet nu, men det er dælme ikke Alexandre!!! Navn og alder er det eneste der passer på hende men det er ikke hende...  :(

Er det ikke SV-Alex undercover?  :D :lmao:

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Dagens side 9 pige!!!
« Svar #11 Dato: Februar 10, 2007, 03:32:02 pm »
Det er satme sløjt det der !!

Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!   
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden..  og SE&HØR for den sags skyld.

Tror måske bare det mig, men jeg kan altså ikke se Alexandre nogen steder... Er det mon blevet fjernet billedet ????

Ok har set billedet nu, men det er dælme ikke Alexandre!!! Navn og alder er det eneste der passer på hende men det er ikke hende...  :(

Det er vel også ligemeget om det er.

Jeg er med Alex - Det er fandeme dårlig stil!  Er EB løbet virkelig løbet tør for "naboens døtre" der gider smide trøjen...??

Har de været i flere år...  :innocent: :innocent: :innocent: synes da sjældent at pigerne er røvfrække....  :D
Nej, Enig! Men det har mig bekendt jo netop været pointen! Altså at man ikke behøvede at være professionel 'røvfræk', men at de kun gav muligheden for "almindelige" piger.

Personligt er jeg pisseligeglad med den politik! Jeg vil da hellere se på en der er virkelig pæn & lækker og fotograferet med lidt stil, end en lidt for kedelig/almindelig som rutinemæssigt får sin blege krop klasket op mod et stykke nervøst velour - og Klik! færdig.

Øv!

Men ligegyldigt om de holder sig til den gamle politik eller får professionelle modeller ind, så er det sgu' da ringe med et sløret strandfoto. Specielt af en der med garanti ikke syntes det er særligt sjovt at blive fremstillet i side-9 selskabet.



"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson