Det er satme sløjt det der !!
Har ikke det mindste at udsætte på Alexandra. ..men mere den skod avis !!
Jeg har ualmindeligt LIDT til overs for Ekstra bladet efterhånden.. og SE&HØR for den sags skyld.
Tror måske bare det mig, men jeg kan altså ikke se Alexandre nogen steder... Er det mon blevet fjernet billedet ????
Ok har set billedet nu, men det er dælme ikke Alexandre!!! Navn og alder er det eneste der passer på hende men det er ikke hende...
Det er vel også ligemeget om det er.
Jeg er med Alex - Det er fandeme dårlig stil! Er EB løbet virkelig løbet tør for "naboens døtre" der gider smide trøjen...??
Har de været i flere år... synes da sjældent at pigerne er røvfrække....
Nej, Enig! Men det har mig bekendt jo netop været pointen! Altså at man ikke behøvede at være professionel 'røvfræk', men at de kun gav muligheden for "almindelige" piger.
Personligt er jeg pisseligeglad med den politik! Jeg vil da hellere se på en der er virkelig pæn & lækker og fotograferet med lidt stil, end en lidt for kedelig/almindelig som rutinemæssigt får sin blege krop klasket op mod et stykke nervøst velour - og Klik! færdig.
Øv!
Men ligegyldigt om de holder sig til den gamle politik eller får professionelle modeller ind, så er det sgu' da ringe med et sløret strandfoto. Specielt af en der med garanti ikke syntes det er særligt sjovt at blive fremstillet i side-9 selskabet.