Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
det er ikke god skik at have en transmission hvor tand-antallet kan "gå op i hin anden" her 45/15=3 Det kan i visse tilfælde øge slidtage voldsomt.
Men for at være ærlig, så kan det være fuldstændig lige meget med hastigheder over 180-190 km/t på en SV6½, for den mangler sgu lidt trækkræft..
OK, venter stadig på hvad/hvilket/hvor jeg skal handle
hvad gir bedst en mindre foran eller 3 mer bag? eller begge?
Citat fra: blz efter Februar 08, 2008, 11:44:59 amhvad gir bedst en mindre foran eller 3 mer bag? eller begge?Det giver ca det samme da forholdet mellem for og bag er ca. 1-3. Bedst optræk vil være 1 ned for og 3 op bag eller det samme som 6 op bag, men bliver nok for ekstremt.SørenG
Citat fra: sircajun efter Februar 08, 2008, 01:04:45 pmCitat fra: blz efter Februar 08, 2008, 11:44:59 amhvad gir bedst en mindre foran eller 3 mer bag? eller begge?Det giver ca det samme da forholdet mellem for og bag er ca. 1-3. Bedst optræk vil være 1 ned for og 3 op bag eller det samme som 6 op bag, men bliver nok for ekstremt.SørenGhvor kan jeg købe et fornuftigt for tandhjul? og skal jeg fjrene nogle led af kæden når jeg skifter?