Forfatter Emne: montering af undertray...  (Læst 4754 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Re: montering af undertray...
« Svar #15 Dato: Februar 11, 2007, 10:01:46 pm »
Var lige til mcshow i Herning og der var Ermax, hmmmm de blinklys, det må være nogen der ikke er fra ermax dem du har, de lyser jo slet ikke bagud, men nedad, bare lige så du ikke blir kørt ned bagfra :twisted:

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: montering af undertray...
« Svar #16 Dato: Februar 12, 2007, 08:06:00 am »
jeg lover at få taget nogle billeder næste gang jeg er nede og nusse om den.. står jo i varmen... så skal i få svinet at se.. har jo trods alt fået lavet en del ved den i vinters...
er ret sikker på det er blink fra ermax, men det kan i jo få at se når jeg for billeder af den... de siger ellers de er lette nok at se... :undecided:
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Re: montering af undertray...
« Svar #17 Dato: Februar 12, 2007, 11:16:21 am »
Oki det blir spændende at se , mine pærer er de der glassokkel typer, men kunne se de osse er i dioder

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: montering af undertray...
« Svar #18 Dato: Februar 12, 2007, 09:28:19 pm »
mine er dioder, så det er nok der forskellen ligger..
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

smeden

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 130
Re: montering af undertray...
« Svar #19 Dato: Februar 14, 2007, 09:19:03 am »
Nu brugte jeg det meste af dagen igår på at ringe rundt til forhandlere. Kan det virkelig passe at man ikke længere kan købe en i blå til en K2?
Is this it?

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: montering af undertray...
« Svar #20 Dato: Februar 15, 2007, 11:03:54 am »
jeg lover at få taget nogle billeder næste gang jeg er nede og nusse om den.. står jo i varmen... så skal i få svinet at se.. har jo trods alt fået lavet en del ved den i vinters...
er ret sikker på det er blink fra ermax, men det kan i jo få at se når jeg for billeder af den... de siger ellers de er lette nok at se... :undecided:

 :whatever: :whatever: :innocent: :innocent: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

rundtpaagulvet

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Re: montering af undertray...
« Svar #21 Dato: Marts 02, 2007, 11:58:40 am »
jeg ved godt je nok er lidt sent ude. men ved montage af undertrey fra ermax og powerbronze kan man nøjes med at med at skære skrådt bagud ved de øverste montage skruer, så har man stadig noget at gøre værksteds kittet fast i
lucas styr rizoma sidespejle og blink costem forlygte powerbronze undertrey ++++